..Maar even serieus, ik ben nu al een paar maanden behoorlijk verkouden en ik word er nu toch echt gek van.
Heb een behoorlijke tijd neusspray gebruikt, maar na een bezoekje van de huisarts moest ik daar natuurlijk onmiddellijk mee stoppen
Echter ben ik nu ruim een maand verder en nog steeds heel erg verkouden. Het lijkt nu zelfs nog erger te worden. Ik heb nachtdienst en hoor nog een paar uurtjes slaap te pakken, maar door mijn niesbuien en loopneuzen word ik elke keer weer wakker.Ik verslijt zakdoekjes in een recordtijd waar je u tegen zegt, maar er blijft uitkomen terwijl het boven potdicht zit en tegelijkertijd dus gigantisch loopt.
Thuis en dus echt in dichte ruimtes krijg ik er last van, dus ik zit nu steeds meer te denken aan een allergie voor huismijt oid. In m'n bed is 't een ramp, daarbuiten is het echt wel opvallend minder. Iemand die dit heeft en dit herkent misschien?
Verder voel ik me kiplekker, hooguit en beetje vermoeid maar dat wijt ik aan mijn onregelmatige diensten

Ik heb wel vaker dat ik langer verkouden bent dan gemiddeld, maar misschien moet ik nu toch echt weer even de huisarts raadplegen?

Beterschap!