Ik heb 1 maand heel eigenwijs tegen mezelf gezegd ''gaat wel over'' en ''het komt wel goed'', nee dus. In die maand had niet/nauwelijks last van, vandaar die nonchalante gedachte.
Nu treed die pijn opeens heviger op en maak me nu ook echt zorgen.
Het vreemde is, ik heb aan 1 kant last. Aan de rechterkant van mijn onderrug en gaat door naar mijn rechter bovenbeen en stopt bij mijn knie.
Het voelt niet als spierpijn, ik kan mijn rug kan mijn eigen lichaamsgewicht dragen. Als ik iets zwaar wil tillen bijvoorbeeld kistjes van, 25 kg of 30 kg dan voel ik het meteen in mijn onderrug aan de rechter kan en in mijn rechter bovenbeen.
Als ik zit of lig voel ik na 15 min precies het zelfde gevoel op dezelfde plekken, heel vervelend.
Ik ga morgen een afspraak maken met de huisarts, ik ben bang voor het uiterste dat is permanent blijft en mijn militaire carriere opzij moet schuiven

Moet ik rekening houden met beschadigde spieren of zenuwen ?
Volgende week heb ik weer 1 week intern, dat betekend dat je 1 week op een militaire basis bent en militaire opdrachten uitvoert. Zoals mars lopen met 35 kg bepakking, waar ik nu wel erg tegen op kijk...

Ik hoor graag jullie mening, hou het vriendelijk