Ik plaats dit topic omdat ik het graag van mij af wil schrijven.
Want, ik baal als een stekker. 5 september heb ik een auto ongeluk gehad. Ik zat achterin en ben met mijn knie tegen de voorstoel geknald. Echter, had ik ook een flinke klap met m'n nek en hoofd gemaakt dus de pijn in m'n heup was een beetje naar de achtergrond geraakt. Tot de ergste pijn en stijfheid in m'n nek weg waren dan tenminste...
Toen ik een jaar of 14 was is er een kraakbeen leasie (scheurtje) in mijn heup gevonden. Die heup is dus altijd een hekel punt geweest. Na jaren van klachten in m'n rug is er een MRI van m'n heupen gemaakt en is de leasie gevonden. Hier is toen niks aan gedaan.
Nu heb ik er dus weer erg veel last van. Er zijn dagen dat ik bijnaniet kan lopen. Ook is de rugpijn (heel laag in m'n rug) weer terug. Afgelopen maandag heb ik een prik in m'n heup gehad met ontstekingsremmer en pijnstiller. Het op m'n heup drukken om de bloedvaten te vinden deed al enorm veel pijn... De prikken helaas ook. Volgens de arts was dat sowieso niet heel normaal.
De prik lijkt al wat geholpen te hebben. M'n onderrug voelt veel rustiger en meer ontspannen. M'n heup kan ik nog niet zoveel over zeggen omdat die nog wat beurs en stijf is van de prik. Dit mag maximaal een week duren. Als de prik helpt, komt het uit m'n heup. Anders moeten we weer verder zoeken.... Een kijkoperatie is een optie als de prik helpt, dan lossen ze die kraakbeen leasie op.
Ik baal echt, heb sinds februari een geweldig nieuw bijrijdpaard en rijden is nu ook best gevoelig. Bijvoorbeeld traplopen, broek aantrekken, voorover zitten, bukken of squatten in de sportschool zijn dingen die niet prettig zijn.
Dusja. Succesverhalen zijn altijd welkom natuurlijk
maar het is al heel fijn dat ik het zo even van mij af kan schrijven. Respectoook als je het hele verhaal gelezen hebt 
Warboel
ik mag op geleide van pijn gewoon alles doen trouwens. Squats doe ik uiteraard niet.
Even goede vrienden dan.
dus ik wil me goed inlezen.