Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LauLauu schreef:Word het dan niet meerdere keren 'vervest', dus volledig nieuwe ingestoken ?
Ze worden indd tijdens de operatie geplaatst of net na, waar k nog onder narcose zal zitten.
Hoe zit dat kleine buisje bevestigd bij je blaas ?
LauLauu schreef:Word het dan niet meerdere keren 'vervest', dus volledig nieuwe ingestoken ?
Ze worden indd tijdens de operatie geplaatst of net na, waar k nog onder narcose zal zitten.
Hoe zit dat kleine buisje bevestigd bij je blaas ?

hij zat heel ver en een beetje vast gegroeid al dus ik voelde hem overal in mn rug langs gaan en dingen los trekken en ja dat deed verdomde zeer
ik heb 6 drains gehad en 4 deden echt pijn.
), de catether had ik geen last van van het eruit halen, ik vind cathethers sowieso irritante rotdingen dus ik was echt idioot blij dat 't er weer uit mocht, maar dat komt meer doordat ze de eerste keer dat ik een catether in kreeg in een ander ziekenhuis ze het een en ander verkeerd hebben gedaan
Maar het valt en staat wel bij het ziekenhuis en kundige verpleging. Het is niet de meest gemakkelijke operatie die je krijgt, dus ik denk wel dat je in een goed ziekenhuis terecht komt waar ze je het in ieder geval zo gemakkelijk mogelijk zullen maken met dit soort ingrepen, laat je maar goed in de watten leggen 
LauLauu schreef:Net/kort na nieuwjaar zal ik een rugoperatie moeten ondergaan, daarbij zal ik enkele dagen met een rug-en blaaskatheter moeten liggen in bed.
Blaaskatheter omdat ik de eerste paar dagen niet meer ga kunnen stappen(moet opnieuw leren stappen) en de rug is denk ik voor het vocht(hele rug ga open).
Nu ben ik redelijk vang voor hoe het ga voelen,het plaatsen en zo verder.
Zijn er hier mensen die de ervaring hebben met deze katheters en hoe word het geplaatst,heb je er ongemakken van gehad bij bv bewegingen?