Vetbult weg laten halen - bang

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

amandananana

Vetbult weg laten halen - bang

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-14 09:55

Ik moet over 2 weken een flinke vetbult weg laten halen van mijn bovenbeen. Dit gebeurt onder plaatselijke verdoving, en ik schijt nu al in mijn broek voor de ingreep. Ik ben bang dat ik voel dat ze in mijn been aan het rommelen zijn, en voor het geluid, word al paniekerig als ik er aan denk.

Iemand tips hiervoor? :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 10:04

Alleen de prikjes zijn even vervelend. Daarna voel je echt niks meer. En als je niet kijkt dan krijg je er niks van mee.

Leffroi

Re: Vetbult weg laten halen - bang

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 10:15

Het enige wat je zal voelen, als de plek eenmaal verdoofd is, is een drukkend gevoel. Als het pijn doet moeten ze gewoon meer bij verdoven. En als je niet tegen bloed kan ga je gewoon de krant lezen, een boekje of desnoods op je telefoon spelen. Als het mijn been was geweest had ik het van alle hoeken op de foto willen hebben en had ik de dokter graaaaag mee willen helpen. Succes en komt vast goed ;)

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 10:23

Heb nu 2x een bult moeten laten weghalen. Tweede keer is een paar weken terug ook in mijn been. Ik was toen wel onder algehele narcose, waar ik wel blij om ben want hij zat op nogal een uhm ongemakkelijke plek :') (moest toen onder algehele narcose omdat de vetbult tegen een spier aan zat, en met plaatselijke verdoving de spier te slap zou worden en de vetbult mee naar "beneden" zou nemen).

Keer daarvoor heb ik een cyste laten verwijderen uit mijn wijsvinger. Durfde me amper te bewegen, bang dat ze zouden uitschieten. Maar niks gevoelt, gehoord of wat dan ook. Enkel wat verpleegsters die me probeerden gerust te stellen :+

Je kan het!!! succes

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-14 10:25

Haha thanks voor de geruststellingen. Ik ben echt een watje :=