Hallo!
Ik heb bokt net al afgezocht op soortgelijke topics, maar ik heb niet precies kunnen vinden waar ik naar opzoek ben.
Vannacht werd ik plotseling wakker van de pijn. Normaal heb ik best een hoge pijngrens, maar nu stonden de tranen echt in mijn ogen.
Mijn been lag half onder de dekens vandaan en was helemaal koud geworden. Hierdoor had ik echt enorme pijn in mijn knie, wat helemaal doorstraalde naar mijn enkel en naar mijn heup. Het voelde bijna alsof mn hele been ontstoken was. Nadat ik hem een tijd onder de warme dekens had gestopt nam de pijn gelukkig geleidelijk af.
Ik merk gewoon dat sinds het kouder is geworden deze week dat ik hier last heb gekregen. Vorig jaar had ik er ook erg last van, eigenlijk de laatste paar jaren, maar alleen als het koud is… Als ik het ergens mee moet vergelijken is het wel met groeipijn, maar aangezien ik 21 ben zal dat het niet meer zijn.
Ook ben ik al meerdere malen naar de dokter geweest, zonder echt resultaat.
Spieren rond mijn knie trainen (onder begeleiding van de sportschool) gaf geen verbetering.
Vorig jaar foto’s laten maken, daar kwam niets uit.
Het been is niet dik, rood of warm.
De dokter gooit het nu maar op overbelasting maar het is dan wel heel raar dat het zo op kou reageert en elk jaar terug komt… Heeft iemand een soortgelijke ervaring, weet wat het is of heeft een tip die kan helpen?
Laatst bijgewerkt door Janneke93 op 10-11-14 21:03, in het totaal 1 keer bewerkt