Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Supervixen schreef:Ik doe het al mijn hele leven. Ben 34 jaar. Mijn vingers zien er niet uit. Ik heb ook al een jaar gelnagels gehad maar dat heeft ook niet geholpen. Ik kom er ook niet vanaf. De gouden tip is welkom.
Anders acryl proberen? Is nog harder. En echt een hele tijd laten zitten, bij mij zat het 10 maanden

Tijdje elke dag nagellak op en na een paar weken eens een dag zonder proberen.
Had ook al een paar weken geen nagellak meer gebruikt. Dus vanaf morgen ga ik weer stoppen.
LadyMadonna schreef:Je moet blijven? Het is je werkgever niet... Je hebt toch geen contract?
.Elinex304 schreef:Al kauwend op de nagel van mn pink viel dit topic me op.
Misschien voor elke keer dat je jezelf betrapt op nagelbijten een muntje van 20 cent in een potje doen. Aan het eind van de maand trakteer je je vriendinnen of vrienden bij de mac. Dan leer je het heul snel af.
janahxginger schreef:inderdaad gelnagels hielpen bij mij ook, maar nu sinds dat ik een beugel heb vind ik het zoiezo al moeilijk om op mn nagels te bijten.
hoewel dat er wel apart uitziet (zo heb ik namelijk duimzuigen afgeleerd vroeger). 
Elinex304 schreef:Al kauwend op de nagel van mn pink viel dit topic me op.
Misschien voor elke keer dat je jezelf betrapt op nagelbijten een muntje van 20 cent in een potje doen. Aan het eind van de maand trakteer je je vriendinnen of vrienden bij de mac. Dan leer je het heul snel af.
janahxginger schreef:Doe gelijk een vriendin van mij. Steek mini tomaten op je vingers als je thuis bent. Helpt wel alleen als je dat niet lust.
Ik ken ook wel mensen die bv. een weddenschap sloten met hun vrienden. En dat als ze stopten, ze iets kregen, of werden getracteerd etc.