lidtekens?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BeatTheElite

lidtekens?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-14 23:40

Hoi, ik heb bijna 4 maanden geleden in het bos een ongeluk gehad met een pony, ze is letterlijk door het bos gegaan en we hebben een aantal van die kleine boompjes meegesleurd in volle gallop (ze was in paniek) als gevolg dat de takken van die boompjes mijn kuiten helemaal hadden opengehaald. Nu heb ik na 4 maanden nogsteeds een soort beurse plek zitten waar dus de meest grote tak zat en als ik eraan kom doet het nog pijn. Hebben meer mensen dit? en weet iemand of deze plek ook blijvend is?

(Als dit het verkeerde forum is alsjeblieft tegen me zeggen, dan weet ik dat direct)

oomens

Re: lidtekens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 08:36

Denk je dat wij dat van achter de pc met deze info kunnen zeggen? Wat voor soort wond was het? Hoe diep? Hoe heb je hem destijds behandeld? Kan het dat er nog iets in zit? Hoe ziet de plek er nu uit? Wat bedoel je met 'een soort beurse plek'?

Mariska_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 08:43

Het is trouwens littekens...

Kala

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 08:46

Foto's laten maken! Klinkt mij in de oren alsof er iets in de wond achter is gebleven - stukje hout oid. Dat zou na zo'n lange tijd geen pijn meer moeten doen, of in elk geval niet zó erg. Ook even laten controleren of je geen schade aan je spieren/pezen hebt opgelopen. Want dat herstel duurt inderdaad veel langer.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 08:51

Maar hoe kan het dat je kuiten zo zijn verwond? Daar zitten toch laarzen of chaps of op zijn minst je broek?

yvanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 09:06

benangelique schreef:
Maar hoe kan het dat je kuiten zo zijn verwond? Daar zitten toch laarzen of chaps of op zijn minst je broek?

Daar dacht ik ook aan:p maar t is btw littekens ts

BeatTheElite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-14 23:46

benangelique schreef:

De takken zijn letterlijk door mijn chaps en broek heen gegaan, alles was gescheurd en open.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 23:50

Wat zegt je huisarts er van?

Esprit4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 23:51

Vraag een heb je nog een geldige tetanus enting en vraag 2 ben je er mee naar de huisarts geweest?

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 09:46

Esprit4 schreef:
Vraag een heb je nog een geldige tetanus enting en vraag 2 ben je er mee naar de huisarts geweest?

Die tweede vraag lijkt mij een hele terechte maar het lijkt mij sterk als zich na vier maanden nog een tetanus zou ontwikkelen.

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 10:04

oomens schreef:
Esprit4 schreef:

Die tweede vraag lijkt mij een hele terechte maar het lijkt mij sterk als zich na vier maanden nog een tetanus zou ontwikkelen.

Als nog, als je tetanus prik verlopen is kan je best een nieuwe gaan halen. Je weet maar nooit.