In mei heb ik redelijk impulsief, precies 6 weken voordat ik op vakantie ging, een navelpiercing laten zetten. Ik weet dat het zo'n 6 maanden hoort te duren voordat een navelpiercing helemaal genezen is, maar die van mij ziet er eigenlijk nog steeds zo uit als toen hij net gezet was. Ik zou hem er nu ook echt niet uit durven te halen. Er zit een soort bultje rond het bovenste bolletje, aan de rechterkant. Ik heb 'm altijd goed verzorgd en echt ontstoken is het niet geweest, wel wat pus (nog steeds, ook nog steeds korstjes en dat het sieraad een klein beetje 'vast' lijkt te zitten aan de piercing) en af en toe behoorlijk gevoelig.
Ik ben ermee naar een piercer geweest en die zei dat het niks ernstigs leek, hoewel hij volgens hem wel slecht gezet is (qua plek, het onderste deel zit meer door m'n buik dan echt door m'n navel zeg maar. Zie je op zich niks van tenzij je er echt naar gaat kijken, maar toen hij het zei viel het me ineens ook op
) en dat het zou kunnen dat het sieraad zich er op een gegeven moment 'uit' wil drukken zeg maar. Ik zou ermee teruggaan of desnoods een afspraak maken bij de huisarts, maar ik woon inmiddels niet meer in Nederland en heb hier nog geen huisarts, dus vroeg me af of er hier iemand is die weet wat het kan zijn, of het ernstig is of dezelfde ervaring heeft.
Iemand?