Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Robin_S schreef:Hoi TS,
Het is normaal dat je nu nog even migraine hebt, omdat je nog maar net gestopt bent. Die migraine krijg je omdat je lichaam de hormonale schok van wel-pil naar niet-pil niet goed kan opvangen.
Zelf ben ik al heel jong aan de pil gegaan, ook een hele zware. Dat ik altijd vreselijk migraine had in de stopweek vond ik maar normaal en mijn dokter kwam ook nooit verder dan medicatie voorschrijven voor die migraine. Toen ik jaren later eindelijk stopte met de pil, is ook mijn migraine weggebleven !!! Oké, ik kreeg wel te kampen met een paar andere nadelen omdat mijn hormonen danig in de war gestuurd werden, maar die nam ik voor lief.
De pil is echt rommel...
NatasjavE schreef:Robin_S schreef:Hoi TS,
Het is normaal dat je nu nog even migraine hebt, omdat je nog maar net gestopt bent. Die migraine krijg je omdat je lichaam de hormonale schok van wel-pil naar niet-pil niet goed kan opvangen.
Zelf ben ik al heel jong aan de pil gegaan, ook een hele zware. Dat ik altijd vreselijk migraine had in de stopweek vond ik maar normaal en mijn dokter kwam ook nooit verder dan medicatie voorschrijven voor die migraine. Toen ik jaren later eindelijk stopte met de pil, is ook mijn migraine weggebleven !!! Oké, ik kreeg wel te kampen met een paar andere nadelen omdat mijn hormonen danig in de war gestuurd werden, maar die nam ik voor lief.
De pil is echt rommel...
Nou,..ik ben nu al tien jaar van de pil af en ik heb nog steeds migraine. Terwijl ik dat met de pil niet had.
+ menstruatiepijn, +....
Ik ben 43 en vind mezelf te oud om de pil nog te slikken....maar anders had ik hem mooi nog genomen.
TamaraFloor schreef:Hoezo ben je te oud voor de pil? Als je je daar beter door voelt??
Je kan toch een lichte pil nemen?
Bij mij hangt mijn migraine vooral samen met hormonen aangezien ik vooral migraine had in mijn stopweek.
En dan al jaren extreem vermoeid, vage niet lekker zijn klachten, rare afscheiding enz.
Is natuurlijk ook troep eigenlijk en dan vooral zo een zware.
NatasjavE schreef:Nou,..ik ben nu al tien jaar van de pil af en ik heb nog steeds migraine. Terwijl ik dat met de pil niet had.
+ menstruatiepijn, +....
Ik ben 43 en vind mezelf te oud om de pil nog te slikken....maar anders had ik hem mooi nog genomen.