Vanaf morgen ga ik een stageperiode in van 10 (en misschien zelfs 12) weken. Ik kijk er erg naar uit! Alleen één probleem... Mijn stage is op het water.. Op een boot. In Amsterdam. Vooral in de grachten, maar ook op het IJ etc.
Nu heb ik van jongs af aan al last van reisziekte. Auto's, boten, metro's etc... Met een reistabletje gaat het prima! Alleen, is het schadelijk om elke dag een reistabletje in te nemen? Echt goed lijkt het mij namelijk niet voor je evenwichtsorgaan...
Geen idee. Mss morgen dokter even bellen? Of apotheker of bijsluiter lezen wat er staat over langdurig gebruik?
_Fleurtjuhh_
Geplaatst: 02-11-14 22:33
Je hebt ook speciale armbandjes die tegen reisziekte werken. Als het goed is kan je ze bij de drogist of apotheek krijgen. Is geen antwoord op je vraag, maar wel een alternatief die zeker niet schadelijk is. Succes met je stage!
Celine_Famke
Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-14 22:33
Ik ga zo even de bijsluiter lezen!
_Fleurtjuhh_: Oh, daar heb ik nog nooit van gehoord! Bedankt voor de tip. Ik ga even kijken!
Ik heb ook veel last van reisziekte en toen ik met de bus naar school moest heb ik van de HA wat anders gekregen, waren druppeltjes en die mocht ik gewoon iedere dag gebruiken, maar dat was natuurlijk voor een heel schooljaar.
Die armbandjes heeft mijn zus van de week bij de ANWB gekocht, werkt met drukpunten op je polsen. Als ik het goed heb betaalde zij 6 euro voor een verpakking met 2 bandjes ( je moet ze beide dragen) en de eerste test bij mijn neefje van 8 die altijd hartstikke ziek wordt in de auto als hij iets doet (lezen, spelcomputer ofzo) is hartstikke goed verlopen. Dus misschien voor jou ook een goede en niet schadelijke oplossing.