Ik zit zo nu en dan rond te neuzen op het internet, om te kijken wat andere meiden met hun haar doen.
ik vind krullen super gaaf, alleen heb ik geen tijd en/of zin om elke ochtend mijn haren te krullen, en dit is ook niet zo goed voor je haar...
nu wou ik weer eens wat anders met mijn haar, en ik zag dat je je haar kan permenteren met krullen!
lijkt me super gaaf, alleen.... wat is jullie ervaring??
ik heb opzich niet lastig haar, er zit een kleine slag in. wel word het best snel vet, en zit er niet veel volume in..... ik had al wat verhaaltjes gelezen dat je haar er wat voller van word, en hierdoor kan het ook minder gouw vet worden. een half jaartje terug heb ik mijn haar steiler laten maken en wat blonder. alleen begint dit er nu wat uit te groeien en wil ik eens totaal wat anders
dit is mijn haar in de ochtend als ik het alleen maar gekamd heb:

daarna ben ik naar de kapper geweest, omdat ik mijn normalen haar niet zo geweldig vind....
dit was het resultaat:

ik vond het best leuk, alleen heeft het geen volume, en ik hou daar wel van, mooie krullen! heerlijk!

nu lijkt dit mij super gaaf!

en de iets wat langere krullen, absoluut niet kleiner als dit! vind ik minder mooi
heb geen voorbeeld daarvan, mn foto wil niet uploaden.....
k draaf weer door
wat is jullie ervaring? brand los!!!
alvast bedankt!!
Verder heb ik er geen ervaring mee!
, of dat het gewoon niet gaat vanwege mijn haar type...