Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

verootjoo schreef:Diepe veneuze trombose heb je geen 5 jaar lang... Dat overleef je nl niet zolang. En bovendien is dat echt niet te missen door een arts, dat zie je zo.
Die twee symptomen passen overal bij.
Verder gaat je bloeddruk niet omhoog als je bloedvaten verwijden maar juist als ze versmallen
Ik zou het diagnose stellen aan een arts overlaten.

Kentaro schreef:Wat lief dat je je zo om je oma bekommerd!
Ze zou eens kunnen proberen om visolie capsules te nemen en magnesium!
visolie kan een positieve invloed hebben op de bloeddruk en magnesium op de tintelingen!
Quir schreef:Ik heb diep veneuze trombose, maar het is niet echt tintelingen zoals slapende benen, maar vooral een heel zwaar en moe gevoel. De kans dat ze het missen is overigens niet erg groot.
Is ze al eens naar een neuroloog geweest? Hoge bloeddruk kan problemen in de hersenen geven en dus ook tintelingen geven in bijvoorbeeld benen.
Edit: overigens is het onzin dat je dat zo lang niet zou overleven.
verootjoo schreef:Quir schreef:Ik heb diep veneuze trombose, maar het is niet echt tintelingen zoals slapende benen, maar vooral een heel zwaar en moe gevoel. De kans dat ze het missen is overigens niet erg groot.
Is ze al eens naar een neuroloog geweest? Hoge bloeddruk kan problemen in de hersenen geven en dus ook tintelingen geven in bijvoorbeeld benen.
Wel zonder interventie... Kans dat ie dan doorschiet naar de longen is zeker bij oudere zeer aanwezig. Het blijft over het algemeen niet 5 jaar rustig zitten.
Quir schreef:Ik heb diep veneuze trombose, maar het is niet echt tintelingen zoals slapende benen, maar vooral een heel zwaar en moe gevoel. De kans dat ze het missen is overigens niet erg groot.