Hallo lieve bokkers,
Al een aantal jaren ben ik vrijwilliger bij een scouting groep, waar ik zelf als jeugd jaren lang lid ben geweest. Wij zijn maar een kleine scouting groep die nu volledig draaiende gehouden wordt door vrijwilligers van rond de 20, die elke week heel wat uren vrij tijd doneren. Onze groep kan door bezuinigingen van de gemeente in de problemen komen, omdat wij elk kind de mogelijkheid willen geven om bij een groep te horen is onze contributie laag, wat dus betekent dat als wij subsidie kwijtraken we misschien niet goed kunnen blijven draaien.
Voor wie scouting niet goed kent, onze missie is om een plek te realiseren waar elk kind zichzelf kan zijn, buiten kan spelen, leert samenwerken en leert andere te respecteren en accepteren voor wie ze zijn. Zo hebben kinderen die misschien niet altijd goed binnen een voetbal of hockey team passen of zich niet fijn voelen(door autisme/adhd/add/verlegenheid etc.) toch een eigen plekje binnen een groep krijgen.
Nou proberen wij via de actie Zonnestrijd zonnepanelen te winnen die ons zullen helpen met de energie kosten. Om deze te winnen moeten wij in de top 5 staan, op dit moment staan we op de 7e plaats.... Nou reken ik op de kracht van Bokt om ons deze laatste plekjes omhoog te helpen!
Lieve bokkers, zouden jullie allemaal met jullie werk/privé e-mail adressen willen stemmen? Alvast onwijs bedankt namens de kinderen en alle vrijwilligers!
Samen kunnen wij dit!
Lieve groetjes,
Laura