Slaapproblemen??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LoveGlove

Slaapproblemen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-14 22:41

Hallo allemaal ik zit enorm met mezelf in de knoop

Ik slaap supergoed maar ik ben evengoed bang dat ik slaapproblemen heb. Mijn moeder vind het onzin dus een test zit er niet in. Ik heb een superfijn slaappatroon en mijn slaappatroon weet ook precies wanneer het weekend is of vakantie. Dat is dus geen probleem. Misschien komt het ook omdat ik altijd dezelfde rituelen heb voordat ik ga slapen. Maar ik heb ook een paar probleempjes.

Bijvoorbeeld: ik kan nooit in slaap vallen zonder geluid. Ik kan er gewoon niet tegen als het doodstil is als ik wil slapen. Dus ik zet altijd op mijn mobiel een open haard filmpje aan. Dus wel met zo min mogelijk geluid. Hoewel ik overal doorheen slaap word ik toch altijd wakker van gesnurk en ik kan er ook echt totaal niet tegen. Dat valt dus nog mee denk ik.

Maar ik heb nog meer. Ik slaap dus heel erg diep. Maar dat is ook meteen een probleem. Ik heb een stapelbed voor mij alleen maar ik moet onder liggen. Ik val namelijk heel snel uit bed. Ook als ik boven lig. Ik rol gewoon over de hekjes heen. Maar als ik dan zou vallen van ongeveer 1.50 m hoogte word ik nog niet wakker al zou ik iets gebroken hebben. Ik slaapwandel ook heel veel. Zeker een paar keer per week. Dat is heel stom voor mijn gevoel. Ik haal gelukkig niet zoveel uit maar evengoed. Als ik snachts naar de wc moet, moet ik ook slaapwandelend want ik kan nooit fatsoenlijk wakker worden snachts. Dus dan ben ik wel wakker maar toch heeeel ver weg. En ik praat in mijn slaap. En zing maar dat komt omdat dat mijn hobby is denk ik XD. Maar daar zullen wel meer mensen last van hebben.

Wat denken jullie, zouden dit slaapproblemen zijn, zou ik eroverheen groeien want ik ben pas 13. Maar ik heb dit pas sinds 2 jaar dus dat weet ik niet. Wat denken jullie?

Froukje
Forever young

Re: Slaapproblemen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 22:51

Kind, wees blij dat je nog zo heerlijk slaapt 's nachts!!

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-14 22:52

Froukje1993 schreef:
Kind, wees blij dat je nog zo heerlijk slaapt 's nachts!!

Ben ik ook blij mee. Ik maak me alleen zorgen of het wel gezond en normaal is hoe ik slaap?

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 23:00

Tuurlijk is dat normaal :) Waarom zit dat niet zo zijn?
Mijn broertje roept ook het hele huis bij elkaar 's nachts en dat is inmiddels een stoere vent van 19.

Je moet alleen voorkomen dat je je zelf zeer kan doen tijdens het slaapwandelen. Want dat kan wel gevaarlijk zijn.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-14 23:08

Froukje1993 schreef:
Tuurlijk is dat normaal :) Waarom zit dat niet zo zijn?
Mijn broertje roept ook het hele huis bij elkaar 's nachts en dat is inmiddels een stoere vent van 19.

Je moet alleen voorkomen dat je je zelf zeer kan doen tijdens het slaapwandelen. Want dat kan wel gevaarlijk zijn.

Ja en dat is dus het probleem. Ik slaap daar veel te diep voor. Als ik uit het raam spring en neerval slaap ik gewoon door

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 23:31

Dit klinkt niet als slaapproblemen. Dit duidt enkel op manieren waarop jij als persoon goed in slaap kunt komen. Slaapwandelen is normaal hoor, niks om je zorgen om te maken, zolang je jezelf niet bezeerd. Wat een optie zou kunnen zijn is een slot op je deur zodat je geen rariteiten in huis kan uithalen. :)

Succes met slapen vanacht! :D

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-14 23:53

Hahah dankje. Inprincipe is slaapwandelen enzo niet het ergste maar het diepe slapen. Dat is waar ik me het meeste zorgen over maak. Of hoort dat ook gewoon bij mijn leeftijd??

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 23:54

Wees blij dat je zo goed kan slapen..
Ik ben een hele slechte slaper, nou ik ruil graag met je :D

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-14 00:02

SteffiiY schreef:
Wees blij dat je zo goed kan slapen..
Ik ben een hele slechte slaper, nou ik ruil graag met je :D

Soms is goed slapen ook geen pretje hoor. En in de zomer lig ik meestal wakker uit bed te drijven dus altijd goed slapen doe ik ook weer niet maar dat kan ook niemand denk ik

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 00:32

Je slapen lijkt volkomen normaal. Je hier vreselijk zorgen over maken is wat minder normaal in alle eerlijkheid..

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-14 00:37

Oke dankjewel. Ik wou het gewoon zeker weten