Veel zweten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

paardenfann

Veel zweten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-14 11:53

Hoi iedereeen,

Mijn probleem is, zoals de titel al zegt dat ik veel zweet.
Maar het rare is dat ik alleen op school zweet, thuis zweet ik nooit.
Maar op school heb ik na een uur al zweetplekken.
Wie heeft er een oplossing voor dit probleem.
Ojah ik ben 14 jaar, Misschien ligt het aan de puberteit/

groetjes

Kaus

Re: Veel zweten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 11:56

Ik had daar ook heel erg last van. Droeg alleen nog maar vesten of zwarte en witte kleding.
Tot ik Odorex Extra Dry ging gebruiken! Om de 3 of 4 dagen even onder je oksels spuiten en je blijft helemaal droog. Ik gebruik er nog wel een lekkere deo bij, maar het hoeft eigenlijk niet. Geweldig spul :j

paardenfann

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-14 12:05

Kaus schreef:
Ik had daar ook heel erg last van. Droeg alleen nog maar vesten of zwarte en witte kleding.
Tot ik Odorex Extra Dry ging gebruiken! Om de 3 of 4 dagen even onder je oksels spuiten en je blijft helemaal droog. Ik gebruik er nog wel een lekkere deo bij, maar het hoeft eigenlijk niet. Geweldig spul :j

Dankjewel dan ga ik dat maar eens kopen

fenijro_tani

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 12:12

Ik had hier ook last van, je kan idd odorex kopen! Werkt super goed.
Ik heb de vloeibare in een glazen flesje die je met een watje onder je oksels moet deppen.
De eerste dag werkte het al super :) geen zweet meer +:)+

Nini1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 12:16

Ook ik heb er last van gehad en soms nog steeds. Ik heb ook odorex gebruikt, maar ik merkte wel dat ik niet meer onder mijn oksels zweette maar bijvoorbeeld plak handen kreeg. Gewoon bij de drogist denk ik kijken en verschillende dingen uit testen. Dan kom je er vanzelf achter wat voor jou het beste werkt!

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 12:18

Deoleen is ook echt hele goede deo tegen zweten!

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 12:19

Nini1992 schreef:
Ook ik heb er last van gehad en soms nog steeds. Ik heb ook odorex gebruikt, maar ik merkte wel dat ik niet meer onder mijn oksels zweette maar bijvoorbeeld plak handen kreeg. Gewoon bij de drogist denk ik kijken en verschillende dingen uit testen. Dan kom je er vanzelf achter wat voor jou het beste werkt!

Mijn handen zweten ook altijd, of ze zijn extreem koud. Daar doe ik ook gewoon een spuitje Odorex op en klaar :j

Miiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 12:46

Heeft iemand een tip voor zweten op het hoofd? Wilde al bijna oderex op me gezicht deppen haha

paardenfann

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-14 16:13

Heel erg dankjewel iedereen. Ik heb zaterdag odorex gekocht. En ik gebruik het nu 2 dagen, en ik vind het fantastisch werken helemaal geen zweetplekken meer. Dus hdankjewel voor de tip

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 16:17

Hi, dit heeft inderdaad wel met je leeftijd te maken, dit had ik toen ook.
Heb alleen maar katoenen shirtjes gedragen, in synthetische stoffen had ik er erg veel last van.

Wel wil ik je waarschuwen voor de hoeveelheid aluminiumzouten in Odorex/Rexona'/Deoleen en alle deo's die je niet meer laten zweten.
Dit is ontzettend gevaarlijk. Deze miniscule deeltjes zorgen ervoor dat je poriën verstoppen en doordat er kleine ontstekinkjes ontstaan, zweet je ook niet meer. Maar... zweten heeft een functie, namelijk het afvoeren van afvalstoffen uit je lijf. Hoe meer je het dicht smeert, hoe meer je lichaam gaat zweten om deze afvalstoffen alsnog uit je lijf te krijgen.
Dit kan terugslaan naar je klieren.

Oktober is de borstkankermaand, aluminiumzouten (aluminiumchloride) zijn in verband gebracht met het ontstaan van borstkanker.

Slechts een waarschuwing omdat heel weinig mensen dit weten.

Ik gebruik nu een deodorant zonder aluminiumzouten, en zweet nauwelijks overmatig. Wel zijn mijn oksels licht vochtig, zoals het hoort, maar dit geeft geen vlekken of geur.

brighteyes85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 16:22

Ik heb er ook last van, maar bij mij hebben odorex e.d geen resultaat.
Nu met de dermatoloog in gesprek over alternatieve behandelingen zoals botox laten inspuiten.

Maar TS niet te hard van stapel lopen, als odorex voor je werkt +:)+
Bij jou is het waarschijnlijk idd gewoon de pubertijd (dat kan ik niet meer als reden opgeven :o )