Wat is Rally for kids?
Wij rijden om zieke kinderen te verblijden!
Dit is de missie waarmee de stichting Rally For Kids in juli 2006 is geboren. Op een leuke manier willen wij ernstig zieke en gehandicapte kinderen in contact brengen met de rallysport en hen een onvergetelijke dag bezorgen.
Zodat ze de ellende voor even kunnen vergeten!
Ik heb een heel lieve roze auto, dat een beest is onder de motorkap. Dat zie je er alleen niet aan af. Dus het verrassingeffect is heel leuk
En ik heb vandaag weer heel wat zieke/kinderen met handicap een grote glimlach op hun gezicht bezorgd!
Echt super dankbaar
Wat een plezier!Aanvullende info: Voordat de auto het circuit op gaat, wordt hij grondig gekeurd!
Mijn auto is goedgekeurd, er wordt o.a. gekeken of de rolkooi en racestoelen in orde zijn! En de algehele staat van de auto.
Ook wordt het grondig onder de motorkap gekeken, zit er iets los? Klopt er iets niet? Dan mag je dat direct oplossen of weer naar huis gaan. Veiligheid van de kindjes staat voorop!!!
Dit ben ik in actie
Ja ik mis nog een rally pak, dat komt tzt nog. Dit is pas de tweede keer dat ik mee doe

Ben je er klaar voor?

Meisje met handicap wou heeel graag in mijn roze auto, want ze hield van roze!
Dus vanuit de rolstoel zo mijn auto in

Meneer de lamborghini was ook van de partij

Hoppa die bochten in!

Mijn auto was behoorlijk aan het knallen. (backfires) haha,
Zie de rookpluim uit de uitlaat 

Zoek mijn roze schattige auto.

En toen begon het behoorlijk te regenen, maar dat mocht de pret niet drukken! Gewoon een tandje langzamer, en gewoon doorgaan met die .... banaan?

Dit ben ik in actie
Mijn AXje deed het weer super goed tussen de Subaru's en Lamborghini's hihi.
En we hebben heeeel veel kindjes met zijn allen een super mooie dag bezorgd, en dáár gaat het om!
Ik heb ondertussen aardig wat sponsors kunnen vinden, denk aan b.v. het lenen van een autoambulance, een auto die de combi mag trekken, onderhoud etc..
Mijn sponsors komen uiteraard nog met stikkers op mijn auto! Dat is mijn doel voor de volgende keer.
Voor vandaag, hebben wij genoten om die kindertjes en hun familie een mooie dag te bezorgen!
Volgend jaar ga ik denk ik ook mee kijken
.