het is eigenlijk vorig jaar oktober 2013 begonnen met enorme keelpijn.
Dit was tijdens de herfstvakantie steeds enorm misselijk en voelde me echt ziek.
Ondanks dit gewoon doorgewerkt (ik ben redelijk eigenwijs
), maar toch die week ingestort...Na een lange werkdag kreeg ik het opeens uit het niets ontzettend warm alsof ik gekookt werd..
Eerder die week had ik wel al wat verhoging vermoed ik, maar door het werken is het niet veel beter geworden.
Op dat moment had ik bijna 41 ! graden koorts, toch de volgende dag weer gewerkt...
Hierna ging het bergafwaarts en ben ik toch naar de dokter gegaan, conclusie: fikse keelonsteking aan de antibiotica.
De kuur sloeg aan en na 2 dagen knapte ik weer wat op. Toen de kuur afgelopen was ontdekte ik na 2 dagen dat mijn keel er weer ontstoken uit begon te zien.
Weer naar de dokter, die schrok ervan zo erg dat het was. Bloed laten prikken en helaas kwam toen de diagnose Pfeiffer. Gejankt heb ik, het kwam me niet uit zat midden in het eerste jaar van HBO had het druk met mijn bijrijdpaarden en werk.
Ik heb me heel lang moe gevoelt en veel keuzes moeten maken. Sinds deze zomer durfde ik te zeggen dat het weer beter met me ging. Tot vorige week... er is veel gebeurd en heb best wat stress gehad, de paarden staan inmiddels op een laag pitje en ook met werk en school pas ik op. Maar toch ben ik nu weer enorm moe, mijn keel ziet er echt niet goed uit , zal jullie de details besparen..
Inmiddels word ik er gek van ik zit hier al meer dan een jaar mee ! Ik vraag me af of ik ooit nog wel helemaal de oude word.. naast dat ik lichamelijk helemaal kapot ben begin ik mentaal ook wat in te kakken. Gelukkig heb ik lieve vrienden , familie/vriend die me ondersteunen, maar toch moet ik dit even van me afschrijven. Na een burn-out te hebben gehad een aantal jaar terug zit ik hier niet op te wachten... mocht mijn situatie niet verbeteren/verslechteren hoop ik dat ik morgen nog bij de dokter terecht kan. Wat ook wel handig om te weten is, is dat ik ondertussen ook nog vele andere onderzoeken heb gehad waarbij o.a. bloedarmoede en functies van organen zijn getest dit was allemaal oke.
Wie van jullie heeft hier ook ervaring mee ? Ik weet dat er geen indicatie is wanneer je van je pfeiffer genezen bent, maar ben wel benieuwd naar reacties van andere mensen.
Respect als je alles hebt gelezen..
maar veel slapen en rustig aan doen. Liever te veel rustig aan doen dan te weinig, doe je dit niet kan je er chronische moeheid aan over houden..
: inmiddels goed ziek koortsig en snot verkouden ... fijn die lage weerstand