Sinds het later licht is en eerder donker, lijkt het wel of ik niet meer energiek te krijgen ben. Mijn ritme is verder niet echt veranderd, ook eet ik niet veel anders, genoeg groente en fruit e.d. en toch ben ik 's ochtends niet mn bed uit te rammen en rond een uur of 12 's middags verlang ik al weer naar mn bed. Na het avond eten doe ik nu ook eigenlijk vrij weinig omdat ik zo moe ben, rond een uur of half 9 duik ik al mn bed ik en vaak slaap ik dan rond 10/11 uur.
'S ochtends gaat mn eerste wekker om 06.45, de tweede om 07.00 en om 07.15 ben ik er dan ook echt uit. Dan werk ik van 08.15 tot gemiddeld een uur of 4/5. Soms ook tot 6 uur, ligt eraan hoe druk het is. Mijn baan is best wel stressvol, de laatste twee weken vooral omdat mijn collega ontslagen is en ik nu eigenlijk het meeste werk alleen doe, wat dus normaal door twee personen gedaan wordt.
Vorig jaar rond deze tijd (herfst) had ik dit ook, maar toen had ik er een logische verklaring voor (fysiek hard werken en veel sporten). Nu doe ik fysiek niet heel veel, twee keer per week paardrijden na het werk (het werk is in principe fysiek niet heel zwaar, ik ben wel de hele dag bezig maar soms zit ik ook halve dagen in de auto bijvoorbeeld)
Heeft iemand enig idee wat ik zou kunnen doen om weer een beetje energie te krijgen? Of misschien een idee welke vitamines ik tekort zou kunnen hebben?
Ik wordt er nogal moe van om zo moe te zijn
.