Ik ben ook allergisch voor alles waar parfum in zit, ik heb zelf een dagcreme van dermatalon en volgensmij kostte die rond de 10 euro! superfijne creme.
Aranel
Geplaatst: 21-10-14 13:23
Neutral? Dat is sowieso binnen je budget
har166
Geplaatst: 21-10-14 13:23
Het merk Clinique is parfum en alcohol vrij, te koop bij de Ici Paris XL, Douglas en luxe drogisterij. Je kunt dan bijvoorbeeld de ddml creme eens proberen, die is niet zo ontzettend duur. Wel wat meer dan 15 euro maar je kunt ook om een tester vragen en als de creme goed bevalt kijken of jet bedrag het waard is.
Ibelia14
Geplaatst: 21-10-14 13:28
Van der Hoog Hypo Sensitive. € 7.99
Ik heb hier de dag- en nachtcrème van, ook de reinigingsmelk- en tonic.
Wel wat duurder, maar zeker de moeite waard. Is speciaal voor gevoelige huid en zonder allerlei nasties! Je kunt ook eerst testers bestellen om te kijken of het wat voor je is.
horseee6589
Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-14 14:03
Aranel schreef:
Neutral? Dat is sowieso binnen je budget
Ik heb hem net via bol.com gekocht op internet las ik goede ervaringen, dus ik hoop dat ie goed is, ik krijg hem morgen binnen.
Decubal, nivea sensitive... De tuinen heeft ook fijne cremes in het assortiment
Moos99
Geplaatst: 21-10-14 20:49
Biodermal! Daar heb ik echt alles van. Eerst alleen bij apotheken te halen nu ook gewoon bij de drogist. Is iets duurder dan jouw budget maar er zijn constant aanbiedingen. Volgens mij is een dagcreme onder de 20 euro. Stom ik haal het regelmatig maar weet de prijs even niet. Ik ben er 100% tevreden over. Je hebt een soort tabel waarin je de kenmerken kunt kiezen van je huid, op basis wat bij je past kun je kiezen tussen normale huid/ vochtarme huid/ zeer droge huid/ vette huid etc.
Ik zou ook zeker Louis Widmer aanraden! Ik ben echt voor heel veel allergisch (met name parfum). Ik krijg heel snel allergische reacties van dagcrèmes, maar met Louis Widmer nergens last van! Is aangeraden door mijn dermatoloog en huidtherapeut.