Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
friesam schreef:Knert schreef:Wat ze hier vroeger deden, was een halve ui (met gesneden kant naar boven) in de slaapkamer leggen.
Gaat wel onwijs stinken. Maar ja....
Is dat niet tegen een verstopte neus?
Iris82 schreef:Kan ik niet eerst even gewoon Bisolvon proberen dan Ladidan?
Ik ben niet zo'n HA ganger.
BrankaZ schreef:Iris82 schreef:Kan ik niet eerst even gewoon Bisolvon proberen dan Ladidan?
Ik ben niet zo'n HA ganger.
Nee, hoest moet je niet onderdrukken maar moet los komen. Lukt dat niet dan kan echt beter even langs de huisarts gaan. Poosje terug ook een maand lang gehoest. Ging niet over. Daarom naar huisarts gegaan die eerst een longontsteking heeft uitgesloten en vervolgens de juiste medicijnen aan mij heeft voorgeschreven waardoor ik er vrij vlot vanaf was.
Marcella schreef:Dat kan heel goed dat er slijm uit je maag omhoog kom wat voor irritatie veroorzaakt.
Zeker omeprazol gekregen (als ik het goed schrijf).
secricible schreef:BrankaZ schreef:Nee, hoest moet je niet onderdrukken maar moet los komen. Lukt dat niet dan kan echt beter even langs de huisarts gaan. Poosje terug ook een maand lang gehoest. Ging niet over. Daarom naar huisarts gegaan die eerst een longontsteking heeft uitgesloten en vervolgens de juiste medicijnen aan mij heeft voorgeschreven waardoor ik er vrij vlot vanaf was.
Beetje kort door de bocht. Soms houd een hoest zichzelf in stand en dan wil je juist wel de hoest onderdrukken zodat de boel rust krijgt. Daarom zijn er ook 2 hoestdrankjes, eentje die slijm los maakt en eentje die hoest onderdrukt. De een bij vastzittende hoest, de ander bij kriebelhoest...