Nou het volgende. ik loop al een jaar met een darmverstopping... Ik ben heel vaak naar de huisarts geweest maar die schrijft me iedere keer andere medicatie voor wat nader inzien toch niet helpt. Hebben jullie mischien tips wat ik wel en niet kan eten? En wat lekker is om te eten bij dit soort probleempjes. want alle dingen die ik tot nu toe hoor en eet smaken voor geen meter hihi. Mischien heeft een van jullie dit ook gehad en weet mischien een oplossing?
Ook zou ik graag een verwijsbrief naar het ziekenhuis willen maar die krijg ik maar niet van mijn huisarts. Ik ben bang dat het op een dag toch een keer echt fout gaat en zit daar liever niet op te wachten
En ik ben altijd heel moe hoort dat daar ook bij of komt het gewoon door slecht slapen? Ook wil ik graag meer bewegen maar in mijn ''dag ritueel'' is dat niet zo heel makkelijk. (school, werk)
Veder ben ik een meisje van 18 mischien dat het ook een beetje met mijn leeftijd te maken heeft?
Nou hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen! En ik ben niet opzoek naar heftige discussies ik wil het liefst zo veel mogelijk tips!!
P.s. ik ben dyslectisch
Als ik een dag niet kan voel ik mij al vreselijk.Maar dat komt echt bijna nooit voor.