Hardloopschoenen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lies_sparkle

Hardloopschoenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-14 13:43

Hi!

Ik heb even een vraag :)

Ik loop al heel lang hard en ga ook al heel wat jaren trouw naar fitness.
Na heel lang wat aangerommeld te hebben qua kleding wilde ik nu wel even doorpakken haha
Ik heb een broek gekocht die zwart is met oranje streep aan de zijkant en daar moeten natuurlijk bijpassende schoenen bij.

Ik ben fan van het merk nike. Asics heb ik ook gehad maar ik loop liever op nike.
Nu zag ik de nike revolution 2, hartstikke leuk maar ik kan hem niet in het oranje vinden.

Weet iemand waar ik goede nike schoenen kan kopen voor zowel fitness als hardlopen die of helemaal oranje zijn of zwart/grijs met oranje (geen blauw met oranje ofzo haha) want ik kan het even niet vinden :)

Mijn budget ligt tot ongeveer 80 euro, het maakt mij niet uit of het via internet of via een winkel is.
Ik heb alle sportwinkels hier in de buurt al gehad en ook sites bekeken (ook zalando, wehkamp, etc.) maar ik kan het even niet vinden.

alvast bedankt!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 13:44

Ik zou zeker naar een goede hardloopwinkel gaan waar ze ook van die looptests doen, zodat je precies kunt zien welke schoenen bij je voeten passen. Dat scheelt echt blessures. En dan kun je meteen vragen of ze die ook in je kleurtjes hebben :)

Szan

Re: Hardloopschoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 13:48

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-14 13:50

Goed idee, waarom kom ik daar zelf niet op :+
Ik zal straks gelijk even de stad in gaan haha

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 14:36

Kleur is zo ondergeschikt aan pasvorm en loopplezier. Ik heb Veel verschillende hardloop outfits en echt niet bij ieder pakkie een andere schoen

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 14:44

Inderdaad Benangelique! Kies schoenen die goed zitten en waar je fijn op loopt. Als ze dan in een leuk kleurtje te krijgen zijn is dat mooi meegenomen ;).

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 19:58

Het is inderdaad echt het beste om hardloopschoenen aan te laten meten bij een speciaalzaak, bijvoorbeeld Run2Day!
Ik heb zelf nogal brede voeten en die passen uiteindelijk het beste in mannenschoenen. Ziet er echt niet uit, ook geen mooie kleuren, maar ik vind het belangrijker dat ik goede schoenen draag dan dat ik er leuk uit zie...

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 20:14

Een vriend had altijd last van van alles bij het hardlopen, maar hij bleek een wat afwijkende voetstand te hebben Daarop aangepaste schoenen gekregen en nergens last meer van :)

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-14 20:40

Ik snap wat jullie bedoelen maar als het oranje kan zou het heel fijn zijn haha