Het valt op dat zodra het richting de winter gaat de jeuk weer begint. Kou lijkt er niet direct iets mee te maken hebben aangezien vorige winter nou niet bepaald koud te noemen was. Toch bleef de jeuk net zo aanwezig als bij koudere winters.
Soms heb ik er dagen geen last van en dan ineens dagen achter elkaar. De jeuk lijkt van binnen uit te komen, beetje raar uitgelegd, maar het lijkt alsof ik nooit bij de jeuk kan komen met krabben. Op het moment dat ik begin te krabben lijkt de jeuk zelfs te exploderen en alleen maar erger te worden. En zie dan maar eens te stoppen met krabben

Smeren met bodylotion geeft geen verschil, huisarts gooit het op droge huid door de winter.
Nou zou je denken "dan krab je toch niet", en eerlijk ik heb het geprobeerd maar het lukt niet. Als ik niet krab overdag dan lukt het wel in mn slaap en word ik smorgens weer wakker met benen die tot bloedens toe kapot zijn gekrabd.
Met als gevolg dat ik dan weer weken kijk naar korstjes en uiteindelijk littekens

Vanochtend ben ik weer enthousiast aan de gang gegaan met de bodylotion in de hoop dat het dit jaar wel gaat helpen, maar ondertussen word ik al weer moedeloos door de gedachte dat het dit jaar waarschijnlijk ook wel weer enorm zal gaan jeuken.
Meer mensen die hier last van hebben, of misschien een oplossing (of in ieder geval vermindering van de jeuk) weten?