XCO

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Amanda_T

XCO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-14 18:56

Hallo bokkers,

Ik ben zelf fanatiek XCO-er, meerdere keren per week volg ik trouw de XCO lessen in de sportschool en ik combineer het met Bodypump.. Maaaar, XCO blijft vooral de favoriet. Mijn vraag is of er meer mensen fanatiek XCO-er zijn? Wat vinden jullie de leukste oefeningen? De leukste releases of nummers? XCO-en jullie alleen tijdens de lessen of zijn er ook mensen die een XCO-trainer hebben aangeschaft voor thuis?

En gaan er nog meer fanatieke mensen naar de kwartaaldag die 6 december in Rijswijk plaatsvind? Normaal zijn die kwartaaldagen alleen maar voor instructeurs, maar dit keer is hij ook mee te doen door "gewone" sporters. Dus ik heb me opgegeven voor de laatste 2 blokken. Lijkt me ontzettend leuk dit eens een keer mee te maken, de sfeer en de nieuwe release meemaken.

Wat betreft de nieuwe release voor de laatste 3 maanden van dit jaar. Ik vind het super! Conditioneel vond ik hem erg meevallen en liep de eerste keer de les uit met de gedachte 'Ohhh, als dit alles is.. *\o/* '.. Tot ik de volgende dag uit bed kwam en me ineens 10 jaar ouder voelde -O- Ontzettende spierpijn, vooral in de onderkant v/d bovenarmen en billen haha. Maar goed, weer 3 maanden om deze onder de knie te krijgen!

Hopelijk zijn er nog meer fanatieke XCO-ende bokkers!

Warboel

Re: XCO

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 19:33

Ik doe geen XCO maar BRN, dat is van XCO. Ook in combi met BodyPump maar ook Sh'bam, Combat en Balance :) superleuk, maar heb vanwege een auto ongeluk al een tijdje niet meer kunnen sporten helaas. Volgende week ga ik de BRN weer proberen.

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 19:34

Ik wil, maar heb hier nog geen sportschool kunnen vinden waar ze het hebben :(
Vond het altijd superleuk terwijl ik een behoorlijke hekel heb aan de sportschool.

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-14 20:28

Wat is BRN? Heb er wel van gehoord maar wat het nou precies is?

Ja dat heb ik ook, krachttraining in de zaal vind ik wel leuk, maar mijn grootste voorkeur gaat wel uit naar de groepslessen. Daar ga ik toch altijd wel even een stapje verder!

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 08:30

Ik heb geen idee wat het verschil tussen XCO en BRN is, heb nog nooit XCO gedaan :')
Volgens mij is XCO meer core training en BRN is fullbody. Wat ik begreep na wat googelen :P

Soez

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 21:07

Net weer een heerlijke les XCO gehad, vooral het laatste nummer met de buikspieren is geweldig :D

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-14 11:29

Haha dat is een fijne he! Vind het nummer waarbij je de spere (schrijf ik dat goed? ) combineert met het naar voren springen en de squat. Heeeeerlijk haha.