Al ruim 2 jaar ben ik extreem moe, nooit wat kunnen vinden door de huisarts en ik moest het maar afwachten. Heb het toen der tijd maar los gelaten maar het is nooit over gegaan.
Nu ben ik vorige week vrijdag met een collega van mij mee gegaan naar haar ostheopaat/kinesioloog, deze heeft mij doorgemeten en eigenlijk is alles goed op mijn Metylcobalamine na, nu zij hij er meteen al bij dat dit niet in Nederland word verkocht en dat hier een vrij hoog prijskaartje aan hangt. Heb van hem een adres doorgekregen van een apotheek in Duitsland waar ik dit kan bestellen.
Na wat rond zoeken op internet kom ik tabletten tegen met Metylcobalamine, zijn er mensen die dit gebruiken en hier verschil mee merken?
Ik heb van mijn vriendin een strip gekregen om het te proberen, wat ik nu ook doe. Ook een mail gestuurd naar de osteopaat maar die zegt dat investeren in tabletten weggegooid geld is..
Natuurlijk probeer ik liever eerst tabletten dan dat ik mijzelf iedere dag zal moeten injecteren met metylcobalamine uit duitsland..
Wat zijn de ervaringen hier met tabletten?? En zijn er mensen die Metylcobalamine injecteren??
Thanks