Gisteren morgen stond ik op en toen ik even de slaap uit m'n ogen wreef, voelde ik dat de huid om mijn wangen raar aanvoelde: droog, oneffen, vreemd (normaal heb ik een hele gladde huid, nooit puistjes o.i.d.). Toen ik in de spiegel keek, zag ik in eerste instantie niks, niet rood, geen vlekken, geen andere gekkigheden. Maar toen ik van dichterbij keek, zag ik tegen het licht dat m'n hele gezicht (incl. oorlellen en hals) onder de minuscuul kleine, kleurloze bultjes zat! Echt jeuken doet het niet, maar het gloeit een beetje.
Afijn ik gewoon gaan werken maar de bultjes bleven! Ik dacht in eerste instantie aan een allergische reactie en heb 2x een anti-allergie tabletje genomen. Maar ook dit haalde niks uit. Op internet kan ik niks vinden wat overeenkomt met mijn situatie.
Iemand die zich hierin herkend of misschien wel weet wat deze bultjes veroorzaakt?
Ik heb niks bijzonders, gesmeerd, gedaan, gegeten. Dus daar zal het niet aan liggen!
Een foto ervan maken gaat eigenlijk niet omdat je het alleen bij goed daglicht ziet!
Hopelijk weet iemand van jullie wat het is?! Als het morgen nog niet over gaat ga ik even langs de HA.