Vreemde uitslag, maar van wat?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jessica_R

Vreemde uitslag, maar van wat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-14 19:00

Hoi Bokkers!

Gisteren morgen stond ik op en toen ik even de slaap uit m'n ogen wreef, voelde ik dat de huid om mijn wangen raar aanvoelde: droog, oneffen, vreemd (normaal heb ik een hele gladde huid, nooit puistjes o.i.d.). Toen ik in de spiegel keek, zag ik in eerste instantie niks, niet rood, geen vlekken, geen andere gekkigheden. Maar toen ik van dichterbij keek, zag ik tegen het licht dat m'n hele gezicht (incl. oorlellen en hals) onder de minuscuul kleine, kleurloze bultjes zat! Echt jeuken doet het niet, maar het gloeit een beetje.

Afijn ik gewoon gaan werken maar de bultjes bleven! Ik dacht in eerste instantie aan een allergische reactie en heb 2x een anti-allergie tabletje genomen. Maar ook dit haalde niks uit. Op internet kan ik niks vinden wat overeenkomt met mijn situatie.

Iemand die zich hierin herkend of misschien wel weet wat deze bultjes veroorzaakt?

Ik heb niks bijzonders, gesmeerd, gedaan, gegeten. Dus daar zal het niet aan liggen!

Een foto ervan maken gaat eigenlijk niet omdat je het alleen bij goed daglicht ziet!

Hopelijk weet iemand van jullie wat het is?! Als het morgen nog niet over gaat ga ik even langs de HA.

:wave:

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 19:24

Je beddengoed gewassen met een ander was middel?

amandananana

Re: Vreemde uitslag, maar van wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 19:28

Ik lees even mee, heb dit op het moment ook, maar dan op mijn armen!

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 19:29

Misschien de bof? wat jij omschrijft klinkt zoals ik me voelde toen ik de bof had

Jessica_R

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-14 19:31

nee ook niet! Ik heb aan de meest gekke dingen gedacht die het zouden kunnen zijn! Het enige wat ik anders als anders heb gedaan is dat ik vrijdagavond m'n mond heb gespoeld met een homeopathisch middel ter genezing van een wondje aan de binnenkant van m'n lip. Ik ben ook helemaal niet allergisch voor iets. En bovendien is deze zomervakantie nog bloedgeprikt op overgevoeligheid. Dit was omdat ik een aanhoudende verkoudheid had en m'n HA dacht dat het misschien iets van hooikoorts was. Uit de bloeduitslagen kwam niks bijzonders alleen ietwat verhoogd eiwit? Waardoor je iets gevoeliger kan zijn voor allergie.

Jessica_R

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-14 19:32

Druppie7711 schreef:
Misschien de bof? wat jij omschrijft klinkt zoals ik me voelde toen ik de bof had

maar dan heb je toch ook een opgezet gezicht?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 19:32

Jessica_R

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-14 19:36

@Cayenne, nee dat denk ik niet. Netelroos geeft veel jeuk en verspreid zich ook naar andere lichaamsdelen!

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 19:40

als je het vaker terug krijgt even alles opschrijven wat je eet.

want je lichaam kan soms in 1x allergies zijn voor dinngen zo heb ik in 1 jaar tjid 8 allergie bij gekregen

Jessica_R

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-14 19:41

bedankt voor de tip pandameisje! Zal het onthouden ;)