lage bloeddruk, trage hartslag

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

lage bloeddruk, trage hartslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 22:49

Hoihoi,

Ik ben erg veel moe, duizelig en heb best wel last van concentratie problemen. Afgelopen maand al een paar keer bijna flauwgevallen (bewustzijn was wel even weg, maar terug voordat ik op de grond was) maar gisteren lag ik echt op de vloer.

Ik ben wel het afgelopen jaar best wel wat afgevallen, en mijn lichaam was toen ook erg in de war met een erg trage hartslag ed. tot gevolg. Sta nu onder strenge controle van een diëtiste, waarna mijn klachten in eerste instantie wel wat weggingen, maar ik kwam ook erg veel aan en ik heb gewoon een gezond BMI. In overleg dus iets meer de ondergrens qua eten opgezocht (wel gewoon 6 'normale' maaltijden op een dag) en dagelijks een uurtje wandelen.

Ben bij de arts geweest en die constateerde dus een erg trage pols en een wat lage bloeddruk. Ik drink ook gewoon goed en eet veel zout, dus dat is het niet. Wel erg veel stress.. Maar het voelt alsof mijn lichaam weer acuut in de spaarstand is gegaan terwijl dat nu, met mijn huidige eet- en leefgewoontes, wel een beetje overdreven is.

Heb binnenkort voor de zekerheid een hartfilmpje.

Iemand tips, tricks, ideeën of ervaringen :) ?

pinkie87

Re: lage bloeddruk, trage hartslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 22:58

Heb je bloed laten prikken?? Ziekte van Pfeiffer denk ik namelijk aan.

Aidenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 23:02

misschien wat ijzer pillen innemen, dat werkt meestal wel, althans bij mij wel, alleen je merkt het pas na een paar weken ongeveer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 23:12

Thanks voor de reacties. Mijn ijzer is toevallig pas nog gecheckt (omdat ik ook erg veel haaruitval heb ineens) en dat was prima en ook pfeiffer heb ik al gehad, dus kan het niet zijn.

Maar dank voor het meedenken :)

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 23:28

Pfeiffer kun je nog x krijgen mensen zeggen altijd dat je het 1 x kan krijgen maar dat is niet zo.
Daarnaast hoe lang is het geleden? Mijn zusje heeft er 5jaar met de naweeën gelopen.
Zie als tic in der arm en buikpijn. Kg's verliezen vermoeid blijven enz.

Ze komt er nu na dik 7jaar beetje bij beetje boven op.