Ik ben een paar weken ziek geweest en begin nu weer op te knappen. Maar ik merk dat ik veel minder dorst heb, ik drink denk ik 3 glazen per dag. Maar van de HA moet ik 2 liter drinken Het is niet zo zeer dat ik het vergeet maar gewoon geen zin in heb. Heeft iemand tips?
Ik heb dat ook niet vanwege ziek geweest te zijn maar ben gewoon iemand die weinig drinkt gewoon weg omdat ik geen dorst heb haha. moet mezelf ook altijd verplichten om te drinken anders drink ik 2 glazen per dag en daar zijn mijn blaas en nieren het niet zo mee eens..
Wat bij mij helpt is elke dag een flesje water mee naar me werk en in het zicht zetten en daar gewoon steeds een slokje uit nemen, je zelf min of meer verplichten. Nu ik dat al een aantal weken doe merk ik dat meer drinken makkelijker is, ook dingen drinken die je echt lekker vind bijv dubbel fris of chocomel dat maakt het al minder erg om te drinken, weer opbouwen naar wat je voor je ziek zijn dronk.
Probeer jezelf te herinneren dat het belangrijk voor je is want anders gaat je lichaam protesteren!
Century
Geplaatst: 09-10-14 20:30
Inderdaad opbouwen Ik dronk vroeger ook veel te weinig en voelde me daar prima bij. Dacht ik. Tot ik toch maar stukje bij beetje meer ging drinken. Ik voel me een stuk beter! Moet wel vaker naar de WC, helaas, haha.
horseee6589
Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-14 20:39
Lowara schreef:
Ik wil net zeggen, drink eens warme dranken, thee, koffie, chocomelk etc?
Elk uur verplicht een plastic bekertje water opdrinken. Gewoon in 1 keer. Heb je met een paar slokken leeg. Danken je er na een dag of 3 a 4 wel doorheen en krijg je als het goed is meer dorst
Darah3
Geplaatst: 09-10-14 20:46
Langzaam opbouwen en verdelen over de hele dag Ik ben nu een aantal weken ziek, kon niks verdragen in mijn maag. Dus mijn lichaam kende geen dorst en honger meer, nu langzaamaan weer wel.