Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ze vragen hem nooit zijn naam en/of relatie met mij. Hij geeft mijn naam en geboortedatum en als laatste het adres en dat is het dan.
_Nancy schreef:Adres en geboortedatum heb ik allemaal.
Dreamybol, goh wat apart.. Met zulk sterk medicijn zou je denken dat ze voorzichtiger zijn met het uitgeven aan iemand anders..
Enerzijds is het goed dat ze het je meegeven, omdat de patient het misschien niet zelf kan.. Anderzijds kan er ook misbruik van worden gemaakt.
Maar dat vind ik ook wel weer fijn, heb zonder dat al wel gedoe genoeg met mijn gezondheid.
Dreamybol schreef:_Nancy schreef:Adres en geboortedatum heb ik allemaal.
Dreamybol, goh wat apart.. Met zulk sterk medicijn zou je denken dat ze voorzichtiger zijn met het uitgeven aan iemand anders..
Enerzijds is het goed dat ze het je meegeven, omdat de patient het misschien niet zelf kan.. Anderzijds kan er ook misbruik van worden gemaakt.
Klopt, ben er ook wel verbaasd over geweest hoor.. Maar goed, herhaalrecepten gaan hier ook al zo makkelijk, zelfs voor morfine.Maar dat vind ik ook wel weer fijn, heb zonder dat al wel gedoe genoeg met mijn gezondheid.
manie schreef:Laten er nou heel veel morfine-patiënten doodziek op bed liggen, die kunt je toch niet zelf naar de apotheek laten komen
Dreamybol schreef:manie schreef:Laten er nou heel veel morfine-patiënten doodziek op bed liggen, die kunt je toch niet zelf naar de apotheek laten komen
Duh, ik laat het ook niet voor niets halen. Heb zo mijn dagen, maar de energie die ik heb besteed ik liever niet aan de eeuwige wachtrijen bij de apotheek. Maar er is best wat voor te zeggen dat sommige medicijnen wél persoonlijk of anders alleen met bezorging afgegeven zouden mogen worden.
Maar goed, de zorgkosten rijzen zo de pan al uit.
Of zoals ze het bij Faunty doen, dat vind ik toch al 'veiliger'.