Ervaringen zware operatie voet

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

TiffanyJoy

Ervaringen zware operatie voet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-14 22:52

Wie heeft er ervaring met een zware operatie aan zijn/haar voet?
Ik ga in januari een operatie ondergaan waarbij ze mijn achillespees en kuitspier gaan verlengen en tegelijk mijn hielbot door gaan zagen en recht gaan zetten. Ook een ontsteking word dan gelijk schoongemaakt.
Er staat 8 weken gips voor en dik een half jaar revalidatie. Twijfel nog of ik dat hier in Zeeland laat doen of in België..Meer mensen die zoiets ondergaan hebben?

wallance

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 23:01

Als je kan kiezen voor Belgie of Zeeland, zeg ik Belgie! Zeeland heeft niet zulke goede ziekenhuizen.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 23:04

Ik heb ook een zware operatie gehad, beide voeten. Althans, ze noemden het zwaar en het risico was groot, maar het kwam neer op het wegzagen van een botje en een pees verkorten. Het kon niet in een keer omdat ik dan in een rolstoel moest, dus ben er wel even zoet mee geweest. Ook gips en lang revalideren.

Heb er spijt van, want de situatie is alleen maar verslechterd en het enige dat mij nu nog kan helpen is een operatie waarbij ze mijn hielbot ook gaan breken en iets mee gaan doen, en nog meer waarbij ze pees van mijn teen nodig hebben, weet het niets eens meer allemaal.. :P Risico dat ik erna in een rolstoel kom te zitten is heel groot, dus die doe en mag ik pas als ik in de toekomst niet meer kan lopen.

Zoek echt een goed ziekemhuis uit! En mocht de operatie 'optioneel' zijn en er een groot risico aan zit, denk nog even goed na..