Help! ontstoken teen en tripje naar t ziekenhuis

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

jwl

Help! ontstoken teen en tripje naar t ziekenhuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-14 12:14

Na maanden gekwakkeld te hebben met een zwerende teen moet ik er toch aan geloven,
morgen gaat het mes er in.

nou ben ik daar nog niet eens bang voor, maar ik ben pietje fobietje voor naalden.
ik zie de zenuwinzinking al op de loer liggen.

iemand ervaring met deze ingreep en hoe ze omgaan in het ziekenhuis met figuren als ik...

de slachting gaat gebeuren in het rijnlands in Leiderdorp.

essiedepessie

Re: Help! ontstoken teen en tripje naar t ziekenhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 12:16

Ik heb dat een aantal keren gehad, erg vervelend... moet eerlijk zeggen dat ik die prikken wel mee vond vallen! Gewoon niet naar kijken en alleen maar denken aan het feit dat die teen straks niet meer zo ellendig zeer doet!

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 12:17

Ervaring hier.

Heeeel blij dat ik het heb laten doen. Prikje is even vervelend maar al heel snel voel je er niks meer van. Zorg dat je afgeleid bent, kijk niet en geef jezelf een schop onder je kont. Wellicht een beetje rustigmakende pilletjes van de drogist en je overleeft het allemaal heus wel ;)

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 12:18

De prikken vallen inderdaad wel mee maar ik had zo'n enoooorme napijn echt niet normaal.. Been omhoog is top maar als je naar de wc moet en dat been gaat omlaag damn..
Overigens is de operatie niet goed gegaan, de wortel zit er nog (deels) dus er groeit nu een nagel opzij. Ben bij mijn volgende teen niet naar het zh gegaan maar heb het zelf opgelost met een zilvernitraatstift :Y)

jwl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-14 12:20

Ja ik vrees dat er geen andere optie is
hopen dat de arts in kwestie een goed judo diploma heeft ofzo, tegen eventuele high kicks :p

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 12:21

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 17:56

Bij mij is 2x een ingegroeide teennagel eruit gehaald. De prikken zijn een beetje vervelend. Maar ik heb beide keren echt helemaal geen napijn gehad. Gaat je hele nagel eraf?
Tijdens de prikjes ergens anders aan denken (is heeeel moeilijk) en vooral niet kijken. Ook niet van te voren naar de naald. Geef het goed aan in het ziekenhuis dat je zo bang bent. Misschien hebben ze zo'n verdovend zalfje.

Ik ben een keer in het Rijnland geweest voor een onderzoek aan m'n heup en ik was zooo bang maar de dokters waren superlief.

jwl

Re: Help! ontstoken teen en tripje naar t ziekenhuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-14 00:15

Ja ik had al gebeld over de prikken kwestie en de mevrouw aan de telefoon zei ook al dat ik het gewoon moest aangeven