Ik heb dat een aantal keren gehad, erg vervelend... moet eerlijk zeggen dat ik die prikken wel mee vond vallen! Gewoon niet naar kijken en alleen maar denken aan het feit dat die teen straks niet meer zo ellendig zeer doet!
Jasmijn159
Geplaatst: 07-10-14 12:17
Ervaring hier.
Heeeel blij dat ik het heb laten doen. Prikje is even vervelend maar al heel snel voel je er niks meer van. Zorg dat je afgeleid bent, kijk niet en geef jezelf een schop onder je kont. Wellicht een beetje rustigmakende pilletjes van de drogist en je overleeft het allemaal heus wel
xNathaliee
Geplaatst: 07-10-14 12:18
De prikken vallen inderdaad wel mee maar ik had zo'n enoooorme napijn echt niet normaal.. Been omhoog is top maar als je naar de wc moet en dat been gaat omlaag damn.. Overigens is de operatie niet goed gegaan, de wortel zit er nog (deels) dus er groeit nu een nagel opzij. Ben bij mijn volgende teen niet naar het zh gegaan maar heb het zelf opgelost met een zilvernitraatstift
jwl
Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-14 12:20
Ja ik vrees dat er geen andere optie is hopen dat de arts in kwestie een goed judo diploma heeft ofzo, tegen eventuele high kicks :p
Karin
Geplaatst: 07-10-14 12:21
Misschien heb je nog wat aan tips in dit topic? Daar worden ook redelijk wat bezoekjes aan HA en ziekenhuis beschreven. Sterkte iig!
Bij mij is 2x een ingegroeide teennagel eruit gehaald. De prikken zijn een beetje vervelend. Maar ik heb beide keren echt helemaal geen napijn gehad. Gaat je hele nagel eraf? Tijdens de prikjes ergens anders aan denken (is heeeel moeilijk) en vooral niet kijken. Ook niet van te voren naar de naald. Geef het goed aan in het ziekenhuis dat je zo bang bent. Misschien hebben ze zo'n verdovend zalfje.
Ik ben een keer in het Rijnland geweest voor een onderzoek aan m'n heup en ik was zooo bang maar de dokters waren superlief.