Snel groeiende nagels

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Weggebokt

Snel groeiende nagels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-14 13:11

Hoi!
Ik heb de laatste tijd dat mijn nagels en heel snel groeien.
Als ik ze bijvijl (weet niet of dat het goeie woord is :') ) dan heb ik ze binnen 2 weken alweer ver boven mijn vingertoppen. Vooral mijn pinken :+
Niet dat ik het heel vervelend vind, vind het juist mooi :)
Maar heeft iemand enig idee hoe dat kan? En wie heeft het nog meer?

Jetsje

Re: Snel groeiende nagels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 13:14

Nog nooit over nagedacht maar die van mij groeien ook redelijk snel. Denk dat dat normaal is?! Vaak liggen dat soort dingen aan voeding dacht ik. Kan je het best even op Google opzoeken :)!

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 13:17

Ik hou van korte nagels, dat ze dus niet uitsteken. Ik knip mijn nagels 1 keer per week.
Al die meisjes meisjes zijn jaloers dat mijn nagels zo snel groeien.

Melisjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 13:18

Eindelijk een 'lotgenoot'! Ik heb ook van die turbo groeiende nagels, maar dat niet alleen, die van mij zijn knap lastig om weer bij te knippen. Ik moet serieus minstens 45 minuten in een bak water zitten met mn handen om te zorgen dat ik ze fatsoenlijk kan knippen, omdat ze zo sterk en hard zijn :j

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 13:19

Ik heb ook snelgroeiende nagels en daarnaast zijn ze ook heel stevig en breken zelden af.
Maar ik heb ook snelgroeiend haar en dat schijnt hetzelfde stofje/bestandsdeel te zijn.

Melisjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 13:19

Cayenne schreef:
Ik heb ook snelgroeiende nagels en daarnaast zijn ze ook heel stevig en breken zelden af.
Maar ik heb ook snelgroeiend haar en dat schijnt hetzelfde stofje/bestandsdeel te zijn.

Die combi is dan bij mij niet helemaal goed gegaan, mn haar gaat zo langzaam, maar mn nagels gaan zo snel :')

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-14 13:46

Melisjeee schreef:
Eindelijk een 'lotgenoot'! Ik heb ook van die turbo groeiende nagels, maar dat niet alleen, die van mij zijn knap lastig om weer bij te knippen. Ik moet serieus minstens 45 minuten in een bak water zitten met mn handen om te zorgen dat ik ze fatsoenlijk kan knippen, omdat ze zo sterk en hard zijn :j

In een bak water hoeft bij mij dan weer niet, maar ben er wel heel erg lang mee bezig !

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 13:48

Sinds ik psoriasis in mn nagels heb groeien ze ook heel snel! Alleen zijn ze super slap, dus heb er dan niks aan :Y)

Melisjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 13:48

Als ik ze niet in een bak water doe en ik probeer ze te knippen, scheuren ze gewoon in een rechte lijn af... je kan er echt niks mee als ik ze niet in het water doop :')

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 14:01

Ik heb het ook vooral bij mijn pinken.
Middel en wijsvinger blijven altijd achter... staat een beetje stom. :+

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 14:22

Die van mij groeien ook snel gelukkig. Hoef ze niet te lakken enz, zien er altijd netjes uit. Een vriendin van mij vond dat niet mooi, lange nagels. En mijn familie zei dat dat vies was en moeilijk schoon te houden. Ik vind korte nagels juist vies en moeilijk schoon te houden!

Jetsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 15:10

De nagels van mijn wijsvinger groeien heel raar in een boogje.. Een heksen nagel dus :( dus daarvan veil ik ook de bovenkant. Echt super dik zijn ze..

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 15:19

Gucci_ Lange nagels zijn toch echt onhygiënischer. Waarom denk je dat mensen die vb. in de voedingsindustrie werken verplicht worden hun nagels kort te houden? (en dat is niet alleen o.w.v. eventuele handschoenen, ook als je zonder handschoenen werkt is dat verplicht, lange nagels houden bacteriën makkelijker vast) (Doet niets aan het feit dat ik lange nagels ook veel mooier vind hoor :D)

Bij mij groeien ze wel aardig snel. Maar jammer genoeg zijn ze niet heel sterk, ze scheuren snel af -O- (toch degene die ik gebruik als "hulpmiddel" om vb. verpakkingen open te krijgen, zoals mijn duim- en wijsvingernagel) Heeft inderdaad dikwijls met vitamines te maken.

Gitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 15:22

Mijne ook, iets meer dan 1 mm per week.. :D

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 15:35

Mijn nagels groeien ook altijd erg snel, en ze zijn mooi stevig, beetje jammer dat ik ze kort moet houden i.v.m. masseren. (werk)

missfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 15:42

Nu mijn nagels weer gezond zijn groeien ze ook weer als kool, kon ik dat maar van mijn haar zeggen ;)
De meeste nagels zijn heel stevig maar links men ring en rechts middel vinger zijn zwak.

Ik gebruik geen water, maar hoef ze ook niet te knippen, k vijl ze standaard.

Euhm korte nagels hygiënischer als lang?
T word altijd gezegd en zou vast moeten
Maar als k mijn eigen korte nagels bekijk zien ze toch echt zwart van weet ik niet wat,
moet ze elk half uur tot n uur schoonmaken wil k ze schoon houden.
met lange nagels? 1x per 1 a2dagen, afhankelijk van de werkzaamheden.

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 17:39

Bij mij groeit mijn ringvinger vooral heel snel. Die knip ik zo'n 2 keer per week :')

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 17:40

LZP -> MWS