Pijn voorkant van m'n schouder

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Joey

Pijn voorkant van m'n schouder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-14 14:34

Op een rare manier heb ik sinds gisteravond ineens flinke pijn in m'n schouder. Het blijft heel lang weg, totdat ik een rare beweging maakt of op m'n zij lig. Ook als ik flink hoest schiet de pijn naar m'n schouder.
Zolang ik niet hoest en geen rare bijzondere bewegingen maak, is er dus niks aan de hand.
Heb geen rare zetten gedaan (niet dat ik weet) dus het lijkt me sterk dat ik iets gebroken of gekneusd heb.

Het is ook echt aan de voorkant van m'n schouder en het trekt dus niet richting m'n nek ofzo. Beetje aan de voorkant, vlakbij de botten die je daar voelt.

Iemand enig idee wat het kan zijn? Moet ik mij druk maken en naar de dokter?

Danku! :)

Murthul

Re: Pijn voorkant van m'n schouder

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 17:26

Ik zou me geen zorgen maken hoor, waarschijnlijk gewoon n beetje geirriteerd..
Mocht het nou erger worden of heb je over 1/2 weken nog last zou ik even langs de huisarts gaan. :j

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 18:28

Inderdaad een irritatie denk ik, waar je wel om moet denken dat de irritatie geen ontsteking wordt, dan wordt het een slijmvliesontsteking en dan moet je even een antibiotica kuurtje halen :)

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-14 18:35

Gelukkig maar! :')
Is goed, thanks! Als het erger word en blijft, even langs gaan dus! :)

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 18:38

Klinkt als een (beginnende) slijmbeurs ontsteking. Kan je arm nog wel boven schouder hoogte krijgen? Dit zijn vaak dingen die dan veel moeilijker gaan.
Hou het goed in de gaten en geef je schouder voldoende rust. En wordt het met 1 week niet beter of juist slechter maak dan een afspraak bij de huisarts.
Bij mij is het ondertussen chronisch geworden door continue overbelasting en hiermee te lang doorlopen. Inmiddels ook al geopereerd maar onsteking al weer terug.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 18:41

Je kan natuurlijk ook gewoon rechtstreeks naar de fysiotherapeut; daarvoor hoef je niet eerst langs de HA :)

Ik heb er een poos geleden ook last van gehad, pijn aan/in de voorkant van mn schouder bij het heffen van mn arm (zowel naar boven en naar opzij) en dat bleek uit de stand van mn schouderblad te komen. Stukkie tape erop en wat oefeningen et voila:nergens last meer van :D