Pijnlijke hiel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

renateeee_

Pijnlijke hiel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-14 22:39

Hoi!

Sinds donderdag rond 4 uur kreeg ik ineens spontaan erg veel last van de zijkant van mijn hiel.. Ik stond op van mijn stoel en het leek net alsof er een mes in stak bij het lopen en erop staan. Helaas dacht ik dat het wel over zou gaan, en heb dus geen afspraak bij de HA gemaakt.. Maar heb er nu toch wel erg veel last van. Loop nu contant op mijn tenen en bal van mij voet.

Het stomme is nu dus dat ik niks geks er mee gedaan heb.. Mijn moeder heeft zelf een hielspoor gehad, maar haar hiel klachten verminderde nadat ze een aantal passen had gelopen, bij mij wordt het alleen maar erger na mate ik meer loop. Ik heb een zittend beroep dus veel staan doe ik niet, en aan de zijkant van mijn hiel zit een bobbeltje.

Ik hoop dat iemand zich hier in herkent en mij kan helpen.. Maandag ga ik direct naar de HA bellen.

Groetjes!

CharIsabella

Re: Pijnlijke hiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 22:41

heel stom maar ben jij niet gestoken door een wesp ?
of gestoten ? onbewust ofzo in je slaap

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 23:40

Waarschijnlijk heb je last van een spier of de aanhechting van een spier. Fysio/rust nemen en n pijnstiller als je veel last hebt :j

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 23:48

Hielspoor? Of misschien een likdoorn of eksteroog?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 10:28

Ik moest ook denken aan een hielspoor. Maar dan is het meestal inderdaad zo dat na een aantal meters lopen het iets minder wordt. Tenzij je echt een flinke ontsteking hebt, dan blijf je het wel voelen.

renateeee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-14 13:38

Bedankt voor de reacties! Maar zit een hielspoor niet aan de onderkant van de hiel? Het zit bij mij echt aan de binnenkant van m'n hiel, de onderkant kan ik ook gewoon indrukken zonder dat het pijn doet.

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 13:40

ik heb dit paar jaar geleden ook gehad toen bleek me achillespees ontstoken te zijn.