Dan staat de tafel in de weg

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

Dan staat de tafel in de weg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-14 15:43

Vanmorgen wilde ik koffie maken, kom ik met mijn kleine teen tegen de tafel. Meteen ingesmeerd in de hoop dat het wel mee zou vallen. Maar na een uur wist ik al dit valt dus niet mee, komt ook altijd op van die ongelegen momenten. Ik loop nu met een kruk want ik kan mijn voet niet plat op de grond zetten. Het zit aan de binnenkant van mijn teen, ik heb hem aan die andere vastgemaakt.

Doet echt heel erg zeer, heb jij ook wel eens zo iets gehad en wat deed je toen? Strakke schoen zie ik echt niet zitten.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 16:06

Enkele weken geleden de stofzuiger op mijn grote teen. Direct blauwe nagel. Wat deed dat pijn! Uiteindelijk zelf een gaatje in gebrand zodat het bloed weg kon, maar de pijn bleef. Nu is de nagel eraf

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-14 16:09

Auw dat is ook pijnlijk, bij mij is het echt het botje.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 16:12

marleen_usar schreef:
Auw dat is ook pijnlijk, bij mij is het echt het botje.

En dan smeer je 'm in? :=

Ik had mijn teeen gebroken. 2 weken gips en hij staat nu nog steeds scheef! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 16:14

marleen_usar schreef:
Ik loop nu met een kruk want ik kan mijn voet niet plat op de grond zetten. Het zit aan de binnenkant van mijn teen, ik heb hem aan die andere vastgemaakt.

Doet echt heel erg zeer, heb jij ook wel eens zo iets gehad en wat deed je toen? Strakke schoen zie ik echt niet zitten.

Ja hoor, vaak zat gehad. Wat ik toen deed? Naar de huisarts gaan, in plaats van zelf aandokteren :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 16:15

Mwah ooit boos op iemand toen ik 15 was en schopte hem wat verkeerd met mijn 1na kleinste teentje recht tegen zijn knie aan , die teen doet na 7 jaar met vlagen pijn. Dokter weet er dan ook niks van :P

Anoniem

Re: Dan staat de tafel in de weg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 16:16

Ik tape mijn eigen tenen altijd in. Heb ze al meerdere keren gebroken gehad. Gewoon recht gezet. Tape eromheen.

Met de grote teen zal ik wel naar huisarts gaan.

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 16:19

Eigenlijk wel grappig, als er wat met een paard is roept iedereen, naar de dierenarts... :))

Als ik je zo hoor....advies, toch echt even naar de huisarts.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 16:23

Huisarts tapet ook vaak teen aan andere teen vast. Alleen recht zetten doet pijn.

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 23:02

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 23:13

Tijd terug paard op m'n voet gesprongen.
Middenvoetsbeentje gebarsten, 2 tenen zwaar gekneusd... bont en blauw en dokters waren verbaasd in het ziekenhuis dat ze na de foto's zagen dat het niet gebroken was :D.

Paar dagen terug wou ik me ff snel uit de voeten maken nadat een van de paarden lelijk deed toen ik hem vast had.
Gevolg paard was deze keer niet de schuldige maar knalde wel tegen een metalen paal op van de poort :')
Nagel van een van de tenen is bont en blauw, gans pijnlijk ....