kriebels

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

CharmingS

kriebels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-14 11:00

Hallo bokkers,

Ik heb een vervelend probleem.

Heb al een tijdje echt jeuk op m'n hoofd en dan ook constant het idee dat er iets over mijn hoofd kruipt. Nu heeft mijn moeder vanochtend heel mijn hoofd en haar onderzocht met zo'n luizenkam en helemaal niks gevonden dus dat kan ik denk ik wel uitsluiten. Verder denk ik ook niet dat het roos is aangezien ik geen schilfers op mijn hoofd heb.

Ik was mijn haar om de dag en de jeuk zit ook maar op 2 plekken achter op mn hoofd.

Heeft iemand hier ervaring mee of tips?

Thanks!!

Eight

Re: kriebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 11:02

Wellicht een verminderde weerstand? :) anders zou je kunnen proberen een natuurlijkere shampoo te gebruiken (vrij van sulfaten en siliconen) die zijn wat milder voor je hoofdhuid

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-14 11:09

Dankje ja die shampoo zou ik eens kunnen gaan proberen. Ik gebruik nu shampoo van matrix.

O vergeten erbij te vermelden dat mijn hondje anderhalve maand terug vlooien heeft gehad maar is behandeld en is er van af.. maar ik kan het gekriebel (alsof er een beestje over mn hoofd kruipt) niet verklaren.
Misschien zit t ook wel tussen mn oren hoor want hoe meer ik er aan denk hoe harder t gaat kriebelen.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 18:02

Ik ken het! Gek wordt je ervan! Bij mij ook op mijn achterhoofd! Maar heeft meer te maken met de alopecia denk ik! Heb sinds een hele tijd regelmatig ronde kale plekjes, maar dat haar groeit weer aan en jeukt dan dus als een gek! Brrr