Anti-acne lamp

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

horseee6589

Anti-acne lamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-14 20:34

Nu las ik op internet dat er een lamp (anti-acne lamp) en dat je daardoor minder last hebt van puistjes. Maar nu mijn vraag, heeft iemand hier ervaring mee en werkt dit daadwerkelijk ook? En waar kan ik in hemels naam zo lamp kopen? Ik hoop dag iemand me op weg kan helpen :j

ilayda

Re: Anti-acne lamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 20:37

Gewoon op internet? Ging effe google en zijn genoeg sites die ze verkopeb

horseee6589

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-14 20:38

ilayda schreef:
Gewoon op internet? Ging effe google en zijn genoeg sites die ze verkopeb

Verkooppunten heb ik ondertussen ook gevonden :')
Maar ik vroeg me af, heeft dit enige nut?

LOLLYYwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 20:40

Wat gaan ze nog allemaal uitvinden...

Denk dat zo'n lamp echt niet werkt, is een tijd waar je doorheen moet. :D

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 20:40

....er zijn allerlei manieren om je huid "minder vet" te maken - en binnen bepaalde grenzen kan dat de hoeveelheid acne beperken, maar stel je er niet te veel van voor. Het wordt bij vrijwel alle pubers gewoon door hormonen veroorzaakt en je huid kunstmatig uitdrogen - hm, nee, het klinkt niet fijn.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 11:44

Denk inderdaad dat zo'n lamp puur met hitte oid je huid uitdroogt, denk niet dat het heel erg goed voor je huid is ;)

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 15:28

Ben nu onderweg en kan niet uitgebreid reageren. Waar heb je deze informatie gelezen? Het type licht dat ik ken dat ze inzetten bij acne vulgaris is wel een mogelijke behandeling (en niet gebaseerd op uitdroging van de huid zoals hierboven gesuggereerd), maar het is niet een voorkeursbehandeling. Wellicht heb je iets nieuws gevonden, dus ben benieuwd wat voor een informatie je hierover hebt gelezen. :)

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 15:32

Ik weet wel dat gewoon in de zon en dus ook onder de zonnebank acne kan verminderen, is het niet gewoon het type lamp wat in een zonnebank zit dan?

horseee6589

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-14 15:40

_Denise_ schreef:
Ben nu onderweg en kan niet uitgebreid reageren. Waar heb je deze informatie gelezen? Het type licht dat ik ken dat ze inzetten bij acne vulgaris is wel een mogelijke behandeling (en niet gebaseerd op uitdroging van de huid zoals hierboven gesuggereerd), maar het is niet een voorkeursbehandeling. Wellicht heb je iets nieuws gevonden, dus ben benieuwd wat voor een informatie je hierover hebt gelezen. :)

Ik deed een test voor wat voor huittype ik heb en wat ik daarvoor het best kon gebruiken en toen kwam die lamp als uitslag.... Geen idee meer van welke site