Ervaringen met Modifast?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Petrichor

Ervaringen met Modifast?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-14 15:41

Hoi,

Ik ben 12 kilo afgevallen met Weightcare shakes en dat is eigenlijk prima verlopen. Echter vond ik van de weightcare alleen banaan lekker. Inmiddels komt de banaan mij ook een beetje de strot uit.

Nu heb ik onlangs bij iemand een shake geproefd van de Modifast namelijk vanille pudding en die was werkelijk heerlijk! :D Nu vraag ik mij af hoe jullie ervaring met Modifast is en of het ook nog verschil maakt met Weightcare.

Verder hoef ik geen reacties over hoe slecht shakes wel niet zijn, het bevalt mij echter prima en zelfs nadat ik Weightcare afgebouwd heb omdat ik op vakantie ben gegaan ben ik nauwelijks aangekomen. :)

Graag hoor ik jullie ervaringen met Modifast. :)

chantalboes

Re: Ervaringen met Modifast?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 15:54

Ik heb 2 jaar geleden modifast gedaan. Tijdens het afvallen zelf is het me goed bevallen, heb het zelf geloof ik 6 weken gedaan (waarvan 3 tussenweken, dus 's avonds een lichte maaltijd). In het begin vond ik de pudding en shakes ook erg lekker, maar na 4 weken begon ik het onwijs zat te worden en kreeg ik de shakes niet meer door mn keel (kotsneigingen als gevolg). Op het laatste kreeg ik alleen de chocolade pudding nog naar binnen.

Uiteindelijk ben ik een klein jaar op gewicht gebleven en toen is alles weer terug gekomen. Heel erg zonde, maar ik kan het niet opbrengen om weer opnieuw te gaan beginnen. Mijn oma is wel weer begonnen, maar als ik bij haar thuis de modifast ruik word ik al weer misselijk..