Ik ben het wachten zo zat.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

x_Anne_x

Ik ben het wachten zo zat.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-14 11:06

Wat ik met dit topic wil? Geen idee, gewoon even mijn frustraties en verdriet van me afschrijven denk ik.

Ik lig al sinds zondag ochtend in t ziekenhuis en t lijkt er niet op dat ik voorlopig naar huis mag.
Kan al de hele ochtend alleen maar huilen van frustratie en onmacht.

Vorige week vrijdag werd ik wakker met ontzettend pijn in mijn onderrrug. Maar dacht gaat wel weer over. Overdag hele dag naar een vriendin geweest en daar nog fanatiek haar huis opgeruimd en gesopt.
Begon me in de loop van de dag al steeds beroerder te voelen dat ik maar op tijd naar huis gegaan ben.

Zaterdag horse event en was zo eigenwijs om gewoon te gaan. M'n vriendin wilde zo graag dat ik meeging als t enigszins ging. Naast pijn in m'n rug was in inmiddels ook heel erg misselijk dus maar even niet ontbeten.
Loop van de middag ging t wel dus langzaam wat broodjes gegeten en lekker rondgescharreld op horse event. Langzaam leek de pijn in mijn rug naar mijn heup te trekken.
Op de terugweg naar huis heb ik al mijn eten er weer uitgegooid.
Zaterdag op zondag helemaal niet geslapen van de pijn dus heeft mijn vriendin zondag ochtend om 7 uur de huisartsenpost gebeld. Ik mocht gelijk komen.
Op de huisartsenpost zelfs twee slokken water eruit gespuugd.

De arts vermoedde een blinde darm ontsteking dus doorgestuurd naar de spoed eisende hulp.
Uit m'n bloed bleek wel een ontsteking maar op de ct scan en buik echo geen blinde darm ontsteking.
Eerst nog een vermoede dat er iets was met mijn eierstokken. Dit bleek ook niet zo te zijn.
Dus er was duidelijk een ontsteking maar waar konden ze me niet vertellen.
Het werd een nachtje blijven. Want ik had inmiddels ook al weer zo veel overgegeven dat ik te ziek was om naar huis te gaan.

Maandag nog meer onderzoeken, ontstekingswaarde nog hoger, maar nog niet kunnen vinden wat het nou is. Dus hebben ze maandag een kijkoperatie gedaan in de hoop iets te vinden, maar helaas.

Dinsdag waren de ontstekingswaardes onder de invloed van de antibiotica die ik krijg wel mooi gezakt dus het zag er al weer beter uit.
Tot ik dinsdag op woensdag nacht ineens heel erg benauwd werd en nauwelijks kon ademen.
Woensdag bijna de hele dag t zuurstof gelegen.
Conclusie na weer heel wat onderzoek, vocht achter de longen. Hoe dat komt? Ze hebben geen idee.

En nu ben ik nog geen steek verder. Ben de hele week al kots en kots misselijk. Heb sinds zaterdag niet meer gegeten. Of t kleine beetje dat ik eet gooi ik er weer uit.

Nu is het enige dat ik kan afwachten. Afwachten wat de volgende bloedonderzoeken zeggen. Wachten tot ik niet meer zo misselijk ben.

En ik kan alleen maar huilen. Wil naar huis, niets liever dan gewoon naar huis. Maar dat zit er voorlopig nog niet in.

manumol

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 11:09

:(:) Even een kusje der op!

Ik kan verder niets voor je doen, maar heel veel sterkte!

Maisie

Jeetje wat een verhaal. Hoop dat ze snel vinden wat er aan de hand is en dat je dan
snel opknapt!!

Beterschap!!

Joyce_R

Och jeetje meid, wat een verhaal..
Ik herken het wel, een jaar geleden lag ik ook op die manier in het ziekenhuis, niet wetende wat er nu met mij aan de hand was. Ontzettend frusterend.
Zijn er wel mensen die je kunnen steunen daar? Om de tijd door te komen?
Ik wil je alle sterkte toe wensen! :(:)

x_Anne_x

Re: Ik ben het wachten zo zat.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-14 11:13

Dank jullie :*

Mijn vriendin heeft t voor elkaar gekregen dat haar vakantie een week is vervroegd dus die is er elk bezoekuur.

Mijn vader is gisteren terug gekomen van zijn vakantie in Italie dus die komt nu ook zo vaak mogelijk langs.
En m'n zus ik ook bijna elke dag geweest.

Maar ik voel me te beroerd om echt wat te doen.
Heb al de hele week m'n ipad hier maar zit er nu voor t eerst echt achter.

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 11:14

Ah wat fijn dat er in ieder geval mensen zijn om je iets af te leiden! Dat heb je nodig :j Ook al is het vermoeiend.

Heel veel beterschap! :(:)

Annemarievzr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 11:16

Heel veel sterkte en beterschap!

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 11:20

Oh meid toch heel veel sterkte :(:)
Wat zal jij je ellendig voelen zeg.
Heel veel beterschap en een dikke virtuele knuffel!

ingeb0rg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 11:21

Ik herken mezelf heel erg in je verhaal. Bij mij dachten ze ook blindedarm maar kon niks gevonden worden. Antibiotica hier en daar waar ik ook nog allergisch voor was dus nog meer spugen.

Na lang kloten bleek het een nierbekontsteking te zijn en nierstenen. Ik zeg niet dat het bij jou zo is, maar ik snap helemaal wat je voelt! Ik wilde ook alleen maar naar huis en mezelf beter voelen. Een hele dikke knuffel!

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-14 11:26

O bah nog allergisch voor de ab ook. Dat is helemaal naar :(:)

Ze behandelen het nu idd als nierbekontsteking maar ze weten het dus niet zeker.
Zeker omdat ik zo ziek blijf en heb ook steeds hoge koorts.

Hoe lang heb jij uiteindelijk in t ziekenhuis gelegen dan?

stefan1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 11:28

Afbeelding

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 11:31

Jeetje, wat naar zeg! Hoop dat ze er snel achter zijn wat het is en je gewoon weer naar huis kan.
Beterschap! :(:)

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 11:33

Meid wat afschuwelijk voor je. Kan me zo voorstellen dat je naar huis wil.
Ik hoop dat ze er gauw achter komen wat het is, en dan een gerichte behandeling kunnen inzetten. Sterkte!!

Myrsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 11:35

Beterschap! :(:)

tjady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 11:46

Wat ontzettend vervelend dat je zo ziek bent en je beroerd voelt. Niet vreemd dat je er ff door heen zit en moet huilen. Vooral niet tegen houden hoor. Fijn dat je vriendin elke dag komt en je vader er ook weer is.
Ik hoop dat ze snel weten wat er loos is, zodat je de juiste behandeling krijgt en weer naar huis kan. Ik zal regelmatig even bij lezen.
Een virtuele knuffel. :(:)

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 11:47

Heel veel beterschap... naar is dat, als ze niet kunnen vinden waar het vandaan komt. :(:)

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 11:53

Hé Anne, Het gaat dus nog steeds niet beter? Had al dat ik Brenda maar even moest vragen hoe t met je ging :7
Dit is wel echt naar dat ze nog steeds niks zeker weten. Ik duim voor je dat je snel weer wat beter voelt en naar huis mag.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 11:55

Beterschap en sterkte.

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-14 12:21

Nee gaat echt nog steeds niet beter dus.

Sorry dat ik geen reactie meer gegeven had verder.
Had zo'n geen puf voor m'n telefoon steeds. En iedereen maar op de hoogte houden.

Het is nu gewoon een stuk makkelijker. Hoe gaat t nou ruk, wat gaan ze nog doen, geen idee :')

Pff zie beetje op tegen bezoekuur zo. Komen me iets te veel mensen maar wil tegen niemand zeggen dat ze niet mogen komen.

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 12:25

Wel gewoon zeggen, of ze wat verdeelder kunnen komen. Snappen ze best wel dat het wat te veel voor je is.

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-14 12:27

Ze zijn allemaal al onderweg. Bezoekuur begint zo.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 12:49

Jeetje! Kan alleen maar zeggen dat ik je heel veel beterschap wil wensen en dat ik hoop dat je snel weer de oude bent!
Dikke knuffel! :(:)

Ps denk dat mensen het best zullen begrijpen hoor, als je het een beetje te druk vindt

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 12:49

Jeetje meisje, wat een ellende ! :(:) Alvast heel veel beterschap voor jou!

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 13:09

Nu met dit bezoekuur gewoon even dat je het fijn vindt om bezoek te ontvangen. Maar dat ze misschien met je vriendin of zo kunnen overleggen wie wanneer komt. Dat het voor jou zolang je zo beroerd voelt niet fijn is als het zo druk is tijdens het bezoekuur. Is voor de mensen die willen komen toch kleine moeite even met je vriendin te overleggen wanneer het uitkomt.
Weet niet of je Facebook hebt? en of daarop bij iedereen bekend is dat je in ziekenhuis ligt als dat zou is gewoon erop zetten. Dat je bezoek fijn vindt maar dat het van te voren even overlegd moet worden met die en die wie wanneer komt.

En verder heel veel beterschap zolang je zo beroerd voelt alleen maar goed om in het ziekenhuis te zijn, thuis is nu helemaal niets. Klinkt inderdaad wel beetje als nierbekkenontsteking zelf ben ik daar ook behoorlijk beroerd van geweest. Hebben ze nog iets op kweek gezet om te kijken welke antibiotica je moet hebben? deze lijkt nog niet echt aan te slaan

Groetjes genja

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 13:13

x_Anne_x schreef:
Sorry dat ik geen reactie meer gegeven had verder.
Had zo'n geen puf voor m'n telefoon steeds. En iedereen maar op de hoogte houden.

Daar hoef je je echt niet voor te verontschuldigen hoor. Bokt zou wel het laatste zijn waar ik zin in heb als ik zo ziek zou zijn. :=