ik begin maandag aan 5 weken stage in de verpleegkunde. Ik sta dan gemiddeld 8 uur per dag op de been en zoek hiervoor goed schoeisel.
Ik werk nu als jobstudent in de horeca en werk daar gemiddeld 5/6 uur per dag op mijn Vans maar na deze periode kan je me gewoon bij elkaar rapen. Rugpijn, pijn aan mijn voeten, enkels, knieën en benen.
Nu ben ik er vrijwel zeker van dat 8 uur op Vans niet gaat lukken.
All-stars gaan ook geen succes worden, als vans niet lukken dan gaan die het waarschijnlijk ook niet doen.
Maar nu, wat zijn goede schoenen? Ik wil er best wat voor betalen aangezien ik die schoenen de rest van mijn stages ook kan gebruiken. Mij is verteld dat een dikke zool sowieso al beter is dan een dunner zooltje.
Birckenstocks, crocs, all-stars en vans vallen sowieso af. Iemand van mijn opleiding raadde me aan om voor Nike Air max te gaan, maar kunnen die ook in de wasmachine om af en toe eens zuiver te maken?
Dus waar lopen jullie op? Hoeft niet per se een verpleegkundige te zijn, mensen die lang te been staan zijn altijd welkom

(Door de steun krijg je minder last van andere klachten). Dat zijn tenminste de tips die ik je voor nu mee wil geven bij het kopen van schoenen.
Mocht je nog meer willen weten vraag het maar, of mocht ik op nog iets komen zal ik het laten weten.