Een van de weinige keren dat ik hier wat plaats, maar ik vraag me af of er iemand is die misschien iets gelijks heeft meegemaakt. Ik ga morgen naar de dokter toe

Ik heb al een aantal weken dat mijn linkerborst wat meer jeukt. Op zich niks mis mee, ik heb katten dus ik dacht dat het gewoon aan de haartjes van de katten lag. Nooit geen haartjes gevonden in mijn bh, maar soms vind je ze ook niet dacht ik dan maar

Sinds een paar dagen is er echter een ander probleem..ik voel steeds steken. Niet constant door, echt hooguit drie/vier seconden, maar ze zijn wel erg pijnlijk en komen minimaal 8 keer per uur voor.
Mijn tepel is ook wel eens erg pijnlijk (kan door de grond zakken van de pijn als dat gebeurd
) Dacht eerst steeds dat ik er misschien op had geleund wanneer ik me omdraaide (ik ben ertoe in staat om zo'n kluns te zijn
) maar uiteindelijk begon het me op te vallen dat ik er helemaal niet op leunde, maar dat het uit zichzelf gebeurde.Al met al erg pijnlijk en steeds in dezelfde borst. Iemand enig idee wat het kan zijn of iets soortgelijks meegemaakt?

Daarvoor hoef je dus niet zwanger oid te zijn. Het veranderd ook onder invloed van hormonen. De melkklier was bij mij ook opgezet, dus ik voelde ook een knobbeltje.
) ga ik gewoon weer heen en eventueel vragen om verder te kijken ;j