Ik loop al een tijdje met een zeurende pijn in mijn onder/boven arm en af en toe straalt het uit naar mijn schouders/rug.
Om even een beeld te geven:
* In het begin was het een zeurende pijn, het voelde alsof er een strak bandje om mijn boven arm zat waardoor het leek alsof mijn arm telkens een beetje afknelde, ( zelf dacht ik dat er een zenuw of iets knel zou zitten ) dit werd zo vervelend dat ik naar de dokter ben gegaan. Ik heb het toen vertelt en ze hebben een paar onderzoekjes gedaan op basis daarvan kreeg ik een brief voor naar de Neuroloog te gaan.
( misschien stom & niet zo serieus genomen ) maar ik ben daar niet naartoe gegaan omdat ik het eerst met wat pijnstillertjes wilde proberen, en het werd inderdaad minder!
Nu de laatste tijd is het weer sterkt toegenomen, ik heb al een beetje gegoogled en het begint qua symptonen die ik heb steeds meer op een '' muisarm '' te lijken.
*Last van tintelend gevoel
*Gevoel dat er iets afgekneld wordt/klem zit
*Krachtverlies ( ook met paardrijden last van
)* Aderen die helemaal opzetten nadat ik bijvoorbeeld iets (zwaarders ) heb opgetilt.
* en bijvoorbeeld het typen van dit bericht is echt gewoon hooguit vervelend
En zo zijn er vast nog wel meer symptonen, waar ik nu op dit moment geen last van heb maar er vast en zeker zijn.
Ik heb een kantoorbaan en probeer al zoveel mogelijk met mijn linkerarm te doen, en mijn rechtsarm zoveel mogelijk te laten rusten, maar met links ben ik toch een beetje onthand.
Ik weet dat het slim is om weer even terug naar mijn huisarts te gaan, maar tot die tijd...
Is er iemand bekend met een muisarm o.i.d. en is er iemand met tips, oefeningen?