Snel blauwe plekken, daarna rare plek

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

XLeandrosX

Snel blauwe plekken, daarna rare plek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-14 20:46

Ik heb de laatste tijd heel snel blauwe plekken. Soms zie ik op eens ergens een blauwe plek en heb dan echt geen idee waar ze vandaan komen. Ook duurt het lang voordat ze helen. Ze beginnen dan erg te jeuken en ik krijg een rode droge plek, deze trekt langzaam weg.
Wie heeft een idee waar dit van kan komen? Ik voel me voor de rest prima. Dus vind t zo onzinnig om naar de huisarts te gaan...

RoodZonnetje

Re: Snel blauwe plekken, daarna rare plek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 21:05

Zou toch wel even een bezoekje aan de huisarts brengen, zomaar meerdere blauwe plekken zonder een idee te hebben waar ze vandaan komen is apart. Zou iets met je bloedwaarden te maken kunnen hebben, dus even checken kan nooit kwaad :)

MiniMaxi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 21:06

Even bezoekje huisarts. Kan zijn zoals hierboven of te hoge bloeddruk (of iets anders)

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 21:49

Ik zou toch even naar de huisarts gaan. Gewoon omdat je liever zeker weet dat er niets aan de hand is, dan dat je er te laat achter komt dat er wel wat mis was. Zeker met blauwe plekken geen risico nemen.

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 21:49

jup huisarts mijne zegt altijd ikzie je liever 10 keer voor niks dan 1keer voor echt iets