Oké meestal ben ik niet zo van topics over persoonlijke ongemakken, en ja ik ben al naar de huisarts geweest, maar ik ben op het moment een beetje radeloos en misschien kunnen jullie me helpen!
Vorige week maandag, dus ruim anderhalve week geleden, kreeg ik last van een heel zwaar gevoel (geen pijn!) in mijn rechter-kuit. Het begon in rust en ging elke keer weg als ik mijn been wiebelde of ging lopen. Niks aan de hand dus dacht ik, en ik ben er de hele week mee door gelopen.
Vorige week zaterdag begon het opeens pijn te doen, een hele branderige, zeurderige pijn, en hij voelde 'van binnen' gloeiend heet aan. Echter was er niks aan te zien of te voelen aan de buitenkant. Maakte me toch zorgen want het voelde alsof mijn been eraf viel. Huisartsenpost gebeld en ik mocht langskomen, aantal dingen gecheckt zoals D-dimeer test voor eventueel trombose en dat was gelukkig negatief. Huisarts had geen idee en ik hobbelde weer naar huis. Maandag eigen huisarts en die wist het ook niet en die zei dat ik het even aan moest kijken.
Ondertussen voelt het nog steeds branderig en warm 'van binnen', al is het wel met tussenpozen, en als ik beweeg lijkt het iets beter te gaan, ook al is het niet zoals de eerste vijf dagen dat het verdween bij beweging. Kan dit iets van overbelasting zijn ofzo? Het zit nu vooral in mijn knieholte maar het verplaatst zich ook een beetje door mijn kuit heen.
Sorry voor het lange verhaal, als iemand het herkent of een idee heeft hoor ik het graag!