Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
stond haaks er op
SophieFT schreef:Bah, geen fijne verhalen allemaal! Hoe lang kan ik er vanuit gaan dat ik niet mag rijden?
Glossy227 schreef:Ten eerste veel sterkte.
Operatie om een gebroken vinger heb ik geen ervaring mee wel met een gebroken vinger.
Ik heb ongeveer 1,5 jaar geleden een ongelukje gehad en daarbij mijn pink gebroken, ben er verder niet mee naar de HA geweest ofzo.
Hij was dik maar dat is inmiddels afgenomen.
Heb er nog wel altijd last van als hij ergens tegenaan komt en vaak ook als ik hem gebruik maar persoonlijk vind ik dat er prima mee te leven valt.
ja het doet regelmatig pijn maar daar wen je ook wel weer aan en al dat HA gezeur en dan niet kunnen werken door een spalk enz daar zit ik niet op te wachten.
Zou me er persoonlijk dus niet druk om maken, de zwelling neemt vanzelf wel weer af, je gaat er niet dood aan en er is prima mee te leven zelfs als je met je handen werkt.
, dus dat er prima mee te leven valt is voor ieder voor zich denk ik.SophieFT schreef:Glossy227 schreef:Ten eerste veel sterkte.
Operatie om een gebroken vinger heb ik geen ervaring mee wel met een gebroken vinger.
Ik heb ongeveer 1,5 jaar geleden een ongelukje gehad en daarbij mijn pink gebroken, ben er verder niet mee naar de HA geweest ofzo.
Hij was dik maar dat is inmiddels afgenomen.
Heb er nog wel altijd last van als hij ergens tegenaan komt en vaak ook als ik hem gebruik maar persoonlijk vind ik dat er prima mee te leven valt.
ja het doet regelmatig pijn maar daar wen je ook wel weer aan en al dat HA gezeur en dan niet kunnen werken door een spalk enz daar zit ik niet op te wachten.
Zou me er persoonlijk dus niet druk om maken, de zwelling neemt vanzelf wel weer af, je gaat er niet dood aan en er is prima mee te leven zelfs als je met je handen werkt.
Het probleem is dus dat mijn vinger hartstikke scheef staat, en als er niet iets aan gebeurd kan hij nooit meer normaal functioneren, dus dat er prima mee te leven valt is voor ieder voor zich denk ik.
Gelukkig neemt de chirurg in het ziekenhuis het allemaal heel serieus, en als het twijfelachtig is dan gaan ze gewoon opereren omdat het er niet goed uit ziet.
Glossy227 schreef:SophieFT schreef:
Maar de ha heeft geen röntgenogen waarmee hij kan zien wat voor factuur het is helaas, ook in het ziekenhuis hebben ze geprobeerd het recht te trekken zoals in de op staat maar dat werkt dus niet aangezien het een hele ingewikkelde breuk is.
Het probleem is dus dat mijn vinger hartstikke scheef staat, en als er niet iets aan gebeurd kan hij nooit meer normaal functioneren, dus dat er prima mee te leven valt is voor ieder voor zich denk ik.
Gelukkig neemt de chirurg in het ziekenhuis het allemaal heel serieus, en als het twijfelachtig is dan gaan ze gewoon opereren omdat het er niet goed uit ziet.
Heeft de HA het niet recht gezet dan?
De HA kan hem recht trekken doet alleen wel even pijn.
Verdoven kan de HA inprincipe ook zodat het minder pijnlijk is.
SophieFT schreef:Glossy227 schreef:
Heeft de HA het niet recht gezet dan?
De HA kan hem recht trekken doet alleen wel even pijn.
Verdoven kan de HA inprincipe ook zodat het minder pijnlijk is.
De HA heeft helaas geen röntgenogen en als hij het geprobeerd had was er waarschijnlijk alleen maar meer schade aangericht. In het ziekenhuis hebben ze het ook proberen recht te zetten maar dat lukt dus niet, zoals in de op aangegeven.
. troi schreef:Hierzo, gebroken scheve ringvinger na mislukt trailerlaadexperimentje. Eerst gips voor een week maar hij bleef te scheef dus toen ben ik geopereerd. Ik vond het niet zoveel voorstellen eigenlijk en kon al rap weer veel doen gelukkig. Je kunt nog steeds mijn schroefjes voelen zitten, doet het altijd goed bij verveelde kinderen