Ik kom net van de fysio af, na vanaf begin jumi daar te hebben gelopen voor rugblessure is dan net toch het onvermijdelijke oordeel gevallen; ik moet tot in ieder geval de winter helemaal stoppen met mijn grote liefde en mijn enige uitlaatklep; korfbal. Ik wist dat het eraan zat te komen...
Na de selectieperiode had ik dan mijn plekje veroverd in senioren 1, hebben we eindelijk een leuk team staan om mee te kunnen doen voor het kampioenschap, krijg ik dit

Korfbal is echt mijn uitlaatklep die ik ook echt nodig heb omdat het nogal druk is in mijn hoofd, uit die twee x per week gericht rug trainen bij fysio ga ik echt geen voldoening uithalen en me juist eerder opvreten. Ik weet me echt nu al geen raad meer hoe nu verder te gaan

Sport is echt mijn liefde en mijn leven, ik zou er alles voor op geven.
Sorry voor het gezeur, maar ik moest dit even kwijt
En vorig jaar, toen ik eindelijk op weg was om de halve marathon te lopen, nog 2 maanden trainen, moest ik stoppen omdat ik zo'n last van mijn nek had! Dat heeft een half jaar geduurd... En rugklachten heb ik ook tijdens het paardrijden, sinds mijn nieuwe matras gelukkig niet meer in het dagelijks leven!