Zijn er mensen die tips hebben waar ik dat soort producten kan vinden en waar ik op moet letten? Het is het proberen waard gezien ik altijd problemen heb met huid en haar.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

senna21 schreef:Biologische winkel/supermarkt.
In 'gewone' winkels moet je goed uitkijken dat je werkelijk een goed product koopt.
Nogal wat merken schermen met termen als 'natuurlijk' of 'ecologisch', maar dat klopt lang niet altijd.
Laat je goed voorlichten en lees zelf ook etiketten.

Cassidy schreef:Maar ook de Tuinen hebben geen zicht op waar alle ingredienten die in de producten zitten, vandaan komen.
Wil je een merk waarbij je de garantie krijgt dat de natuurlijke producten die erin zitten van het zaadje tot aan het zegeltje van het flesje in eigen hand zijn, waar niet met chemische bestrijdingsmiddelen of kunstmest gewerkt wordt, dan mag je me een PB sturen.
bigone schreef:Cassidy schreef:Maar ook de Tuinen hebben geen zicht op waar alle ingredienten die in de producten zitten, vandaan komen.
Wil je een merk waarbij je de garantie krijgt dat de natuurlijke producten die erin zitten van het zaadje tot aan het zegeltje van het flesje in eigen hand zijn, waar niet met chemische bestrijdingsmiddelen of kunstmest gewerkt wordt, dan mag je me een PB sturen.
Wat mij betreft zet je het merk hier neer, kan ik er ook naar kijken aangezien ik niet tegen troep in shampoo en douchegel kan.

faabfabienne schreef:Van andrelon de zen shampoo (kleurstof, parabenen, silicone vrij)
elenaMM77 schreef:faabfabienne schreef:Van andrelon de zen shampoo (kleurstof, parabenen, silicone vrij)
Mijn kapper over Andrelon:
Als je vroegtijdig kaal wilt worden, gebruik dat dan vooral.
het is een hele hoop 'vrij' maar er zit een hoop rotzooi in.. daar is de prijs dan ook naar ben ik bang