Sinds een aantal weken werk ik een stuk meer dan het afgelopen half jaar, en mede door vakantieperiode zijn dat vaak zware dagen. De ene dag is er meer belastend werk te doen dan de andere, maar het is dan lichamelijk erg zwaar (zeker voor wat ik dus gewend ben). En het is me dus opgevallen dat ik ook sinds enkele weken rare tintelingen voel die door m'n hele benen trekken wanneer ik m'n nek voorover buig (zoals een paard aan de teugel zeg maar
)Dit heb ik nog nooit eerder gehad. Het voelt verder ook niet raar, pijnlijk of doof o.i.d. Ik kan in die zin prima functioneren, maar ik vroeg me af jullie wellicht een idee hebben van wat het zou kunnen zijn. Het kan natuurlijk zich ook toevallig net aangekondigd hebben net nu ik meer werk dan normaal, ik heb zelf niet het idee dat het daardoor komt, want tijdens belasten heb ik er geen last van ofzo.
Ik heb vorig jaar wel een Belgisch trekpaard over een voet heen gekregen waardoor een deel van me voet verbrijzeld was en er voetbanden gescheurd waren, ik ben door de chirurg genezen verklaard maar heb nog regelmatig pijnscheuten in m'n voet (ook hiel, wat niet beschadigd is geraakt) en soms ook stijf, ook in m'n knie, dit verergert wel tijdelijk bij belastend werk. Maar dat heb ik dus enkel aan de kant van m'n beschadigde voet zeg maar, dus denk niet dat er een verband tussen zit. Maar ik heb er niet voor gestudeerd, dus vraag me af of het jullie wat zegt.
Omdat ik er verder geen last van ondervindt heb ik (nog) geen dokter bezocht.