Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

picobello schreef:Nee nog niet. Gebruik tot op heden immigran wat mij aardig op de been houdt. Nu woon ik niet in NL, en hebben we hier geen exedrin maar ik zou het wel kunnen laten meenemen natuurlijk. Ben wel benieuwd. Want immigran helpt wel, maar je wordt er ook erg duf van.
palousa_boy schreef:Bij mij werkte het laatst echt totaal niet dus ik ben weer terug naar m'n 1000mg paracetamol.
Dat helpt echter alleen in een vroeg stadium, als ik te laat ben heb ik pech.
rocymax schreef:Ik heb ook migraine van kinds af aan, hele erge aanvallen. Heb van alles en nog wat geprobeerd, naproxena helpt bij mij niet, ook paracetamol, ibuprofen, dolalgial,tonopan, maxalt en weet ik het allemaal wat ik allemaal al geprobeerd heb. Het beste ga ik met hemicraneal, maar dat is een heel heftig ietsje en de dokters fronsen iedere keer als ik een nieuw receptje kom vragen. ik heb ook immigran, maar dat helpt me niet echt en ik Word er ook duf van.
Ik ben nu ook wel nieuwsgierig geworden door dit nieuwe middel, alhoewel ik denk dat het hier in Spanje wel niet te krijgen zal zijn. Wat zit er eigenlijk in dat iedereen zo enthousiast doet?
rocymax schreef:Dankjullie, zit op mijn werk en wil niet te veel op internet googlenHet lijkt me echt een wondermiddel, ik zie dat het van het merk Novartis is, dat kennen ze hier ook. Misschien hebben ze het hier wel. Is er ook iets bekend over bijwerkingen?
ik kreeg wel direct een borrelbuik en werd winderig, maar dat was met een half uurtje ook over
eempiej schreef:Mag ik een tip geven, koop APC, dat is excedrin maar dan voor 99 cent, je mist alleen 15 mg coffeïne.
Utixo schreef:Als ik zie wat het bevat kan ik me bijna niet voorstellen dat het werkt... ik gebruik nu Immigran neusspray, maar wel veel meer dan goed voor me is. Het zou fijn zijn als er een werkend, vrij verkrijgbaar middel is. Dan hoef ik ook niet steeds bang te zijn dat ik op mijn falie krijg bij het aanvragen van een nieuw recept